• Sedek

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-16 01:06:36 följande:
    Fan med alla piller som jag stoppar i kroppen just nu är jag glad om jag får tillbaka min sexlust innan jag fyller 50.. *plockar bort allt spindelnät som börja hänga utanför trosorna*
    spindelnät...! Då är det illa Mandi, den där polisen då?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-16 01:08:27 följande:
    Nu känner jag mig lite hög.....Synd att du avbröt mitt i allting Nu får jag väl avsluta det själv. Nej, i fantasin!
    Jaha du visste vad jag skulle skriva om du inte sa fantasin

Jag borde lagt mig för typ två timmar sedan men det var nått här som höll mig kvar... Fantisera fritt du, jag är med

Vi kan ju jämföra våra fantasier i morgon om du vågar och se hur mycket likatänkande vi var{#lang_emotions_innocent}

Godnatt Velour, en stor varm kram
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-16 01:11:30 följande:
    Ska vi hjälpa varann?
    Tycker jag låter som en bra idé, är det inte det vi håller på med?
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:11:41 följande:
    Din stackare., fan vad jobbigt att gå runt med ständig pms. *tycker synd om*
    Äh!

Godnatt Mandi, kram på dig
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:14:45 följande:
    Vi är ju bara vänner.. grabben har moral..  - Jag vill att du ska må bättre först, så du inte känner dig utnyttjad..
    Han verkar fin, ta han, sen, när du mår bra såklart!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-16 01:17:17 följande:
    Jag är nog den som har porrat minst på sista tiden.. vågar inte ens skriva, kuk, fitta, knulla längre..
    Oh shit *håller för ögonen och ser chockad ut*
  • Sedek

Nu loggar jag ut!

Godnatt tjejer, ni kan väl ha lite kuddkrig i era små nattlinnen? Bara ett förslag alltså, ni gör som ni vill. Sov gott!

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-16 22:35:08 följande:
    Blandat...själv då? När kom du hem idag?
    Trött efter att ha kommit hem för en halvtimme sedan... Lång dag, träning, bilkörning...

Av någon anledning blev det rätt sent igår dessutom{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....