• Sedek

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-15 23:29:18 följande:
    Jepp, lade precis på, de tycker vi ska åka in till Barnakuten med honom, så det ska vi göra nu. Första gången, läskigt Men nu har han piggnat till lite och står och räknar 1-10 Hoppas de kan ge honom någon medicin!
    Nämen då! Hoppas det går fort och bra, tråkigt att åka dit nu...
  • Sedek
    Fiamedbarn skrev 2010-03-15 23:32:45 följande:
    De tyckte jag skulle åka in på en akuttid imorgon Blä. Så träffen får jag nog ställa in.
    Ajdå, de små liven blir fort och ofta sjuka i början!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:31:34 följande:
    Jag vet inte..är jag älskad? Annars känner jag mig på trappa nr. 1.
    Det har inget med vad man ÄR, utan hur man upplever det, känner sig...

Steg ett, att du har tak över huvudet och kläder o mat och inte känner dig hotad av fientligheter? Ja om det är det du upplever vara ditt största behov just nu så är det så. Även om det är ganska ovanligt att någon i Sverige känner sig som att man befinner sig där. Men gör du det så är det det som är din verklighet och det som motverar dig mest
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:36:00 följande:
    Ja, det har jag gjort. Vad som hände är lite hemligt Men det var spännande! You should try!
    *skriver upp det på listan över saker att prova innan jag dör*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:41:55 följande:
    Eller kommer det på tvåan?
    Nu skrev jag nått snuskigt som jag raderade, bara så du vet att jag försöker öka på min moral lite. Trotts en halv flakska vin klarade jag av att radera detta, bra gjort av mig..
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:40:56 följande:
    Men det är ju ett behov som inte är tillfredsställt i första trappan
    Sex
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:46:01 följande:
    Vilka andra saker har du på listan?
    Oj, den är lång. Listan alltså, och den innehåller allt från att besöka Tibet till att åka luftballong och nu också webcam.

På riktigt så har jag en lång lista över saker jag vill göra. Och när jag gjort det så prickar jag för, det är faktiskt lite roligt att ha det så!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:47:49 följande:
    Jag vet..jag tänkte på samma snuskiga sak som dig. Så det gör inget Skål!
    Det hjärtat är fullt av talar munnen, som det står skrivet... Skål!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:48:18 följande:
    Bingooooo!!!
    Ah! Fattar inte vad jag får allt ifrån
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:49:21 följande:
    Oj, vad jag säkert har outat mig ikväll...fast pratar jag sanning eller ej? Jag vet inte jag. Jag kanske bara drömmer att jag skriver ner allt det här...
    Om du tänker så är det nog bara lite ångest över att du sagt för mycket... Men det är lugnt, jag leder den ligan i tråden med råge kan jag lova!
Svar på tråden Tråddödare forts....