• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-03-14 12:47:21 följande:
    hej tråden!strålande väder idag med! promenaddags!ha det bra!
    Hej

Joodå, vädret kan man inte klaga på i dag.
    Har varit ute o roat mig med att hacka, som vanligt...
    Men nu är allt borta utanför stallet plus att jag hackat en gång från stallet mot tvättstugan, det är ungefär 25 meter "phu", den "riktiga" gången är 3.5 meter bred men jag har bara hackat ungefär 1.5 meter brett...sjukt hårt "pustar" så det får duga så länge för nu måste jag (mina armar...) vila en stund.

Har hållt på sedan strax innan 10:00 till nu så det har tagit lite tid, men jag fick ju motion i alla fall
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-03-14 13:48:16 följande:
    grattis till numret!gillar också yogi eller rött chai, mums med alla kryddor!
    Meeeeeeen...IGEEEEEEN...som sagt, jag HAR tappat stinget...

Tack
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-14 09:42:00 följande:
    Teet är ett indisk te bestående av enbart kryddor, heter Yogi te o innehåller: Kanel, ingefära, kryddnejlikor, kardemumma o svartpeppar. Så, det är som att dricka pepparkakor Mitt absoluuuuta favoritte, ett för mig MÅSTE att ha hemma. Inget koffein i kryddorna va..?  Tror jag inte... Det kan drickas med mjölk el sötas med honung men jag brukar dricka det utan tillbehör, tycker att det är godast som det är
    Snyggt nummer och tack än en gång
  • Sedek

I love våren!

En ärlig fråga, hur kommer det sig att många får vårdepressioner? Vad kommer det av?

• Isnogood
    Sedek skrev 2010-03-14 14:03:01 följande:
    I love våren!En ärlig fråga, hur kommer det sig att många får vårdepressioner? Vad kommer det av?
    Har ingen aning {#lang_emotions_undecided}, för mig är det snarare på våren jag lever upp, då man äntligen kan göra så himla mycket mer o ser ett ljus i slutet av tunneln...
  • Isnogood

Nähepp, pausen är över så jag ger mig ut o hackar vidare, ses kanske senare

Sedek:

Jag hittade 2 små kakor så nu har jag ätit något... {#lang_emotions_dreamer}
    -För du sa ju bara att jag skulle äta NÅTT... {#lang_emotions_tongue_out}

• Mandi74

Solen skiner och fåglarna kvittrar.. {#lang_emotions_sunny} 

Vi har varit ute hela förmiddagen, så skönt. Sonen har testat om hans cyckel var bättre nu efter att vi tvättade den igår och den går faktiskt mycket snabbare nu, sa han.

Nu blir det en stunds vila framför tv:n innan jag orkar/har lust att göra lite nytta här inne oxå.

Vi ses i kväll!!

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Isnogood

Fasen...en timme, sedan var armarna som löskokta spaggettisar

Men nu har jag i alla fall lyckats hacka fram mitt släp så om bara alla andra snövallar  kan smälta bort fort som attan så kanske jag kan använda det.
    Typ i sommar... {#lang_emotions_undecided}

• Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-03-14 14:58:24 följande:
    Solen skiner och fåglarna kvittrar..  Vi har varit ute hela förmiddagen, så skönt. Sonen har testat om hans cyckel var bättre nu efter att vi tvättade den igår och den går faktiskt mycket snabbare nu, sa han. Nu blir det en stunds vila framför tv:n innan jag orkar/har lust att göra lite nytta här inne oxå. Vi ses i kväll!!

Snacka om att den då var i stort behov av att tvättas

"vinkar"
  • Fiamedbarn

Issie, nu har jag bara lösteet hemma, brukar mest använda påsteet. Men det heter i alla fall Yogi Classic Cinnamon Spice och innehåller en kryddblandning och är inte svart te. Det är allt jag vet Jag antar att påsteet har samma innehåll. Märkligt att nån annan har samma favorit eftersom det är lite ovanligt En annan favorit är mintte som jag dricker med massa socker och mjölk. Det ena smakar pepparkaka och det andra mintchoklad

Nu har jag varit ute och det var inte alls så mysigt som det ser ut. Kallt, småblåsigt och ruggigt. Och i stan är det mest skugga eftersom solen inte kan komma mellan husen än.

Svar på tråden Tråddödare forts....