Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Nu ska jag också gå. Ligger efter i sysslorna.

Kram på er!

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-23 11:06:28 följande:
    haha, nej knappast!men damn vad han biffat till sig! tror det var Jude Law som var slätstruken här, inte karaktären.oh well, finns ju ngt at bygga vidare på iaf.nå, vad tror du då, är det Brad Pitt som är Moriarty?
    Ja, biffat till sig, ja!

Jag funderade aldrig på vem som var Moriarty...Tror du att det är en karamell vi får suga på eller tror du att det blir en uppföljare?
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 11:08:39 följande:
    Ta bort bokstäverna ( -ses ) och sätt till bokstaven Z  ;) Är mitt andra namn. Mitt tilltalsnamn är originalversion där man i sverige fick ut namnet ( Anna ) ur. Blev du klok på det jag skrev? ;) Fast tilltalsnamnet stavar jag med H på slutet. Nej khoshgel-khanom puss&kram
    Jag ska försöka mig på en gissning. Check the inbox!
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-23 12:05:40 följande:
    såg det i ngn tidning innan jag såg filmen, att grejen med att man inte får se honom (eller att skådisen står med) är att bygga upp spänningen...ja, det var ju upplagt för en uppföljare!
    Ah! Då har vi en spännande uppföljare att se fram emot
    Analysera mera!
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-23 12:06:58 följande:
    Ah! Då har vi en spännande uppföljare att se fram emot Analysera mera!
    Det byggdes aldrig någon spänning hos mig. Jag tror att jag glömde bort den karaktären till slut.
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-23 13:15:56 följande:
    Inatt sov jag från 21.45 - 09.45 Tyvärr är jag fortfarande trött och har huvudvärd. Misstänker att genomförkylda Loppan har smittat mig. Så jag får skjuta på fikaträffen med vänninan med 2-månadersbebisen för TREDJE helgen i rad Så trött på dagisförkylningar!!! Men bara jag slipper vinterkräksjukan så kan jag vara förkyld året om!Hoppas ni mår bra och har en härlig lördag allihop! Här har solen tittat fram för första gången på säkert två veckor, underbart! Nu ska jag se Stargate Atlantis och dricka kaffe, vi hörs sen!
    När jag sover såhär mycket brukar jag också bli riktigt trött dagen efter, vilket jag tycker är konstigt.

Krya på dig
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-23 13:15:31 följande:
    nu har jag skurit ner min önskelista på cdon till 17 böcker som jag ska trösta mig med efter måndag (då ska jag på introduktion på min fortbildning och får veta definitivt om det inte går att kombinera med jobbtiderna).
    Vad lite böcker
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-23 13:25:04 följande:
    Oj, 17 böcker och alla är fantasy antar jag.Jag hinner då inte läsa egna böcker förutom skolans, tyvärr. Kanske om jag skippar internet på kvällarna...
    Böcker är inte så viktiga...{#lang_emotions_dreamer}
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-23 13:28:39 följande:
    Grattis till numret jag ville ha

Ja, jag är ingen bokmal. Men lägg gärna alla vetenskapliga tidsskrifter framför mig och betar av alla på en dag Älskar Vetenskapens värld, National Geografic etc..
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....