Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-23 18:07:30 följande:
    Mäh, nu går det inte att klistra in bild heller. Grrrrrrr Jaja, återkommer om nån timme. Kram nazi
    {#lang_emotions_cheers}
    Analysera mera!
  • Velour

Roses, jag behövde inte inbjudan eller nåt. Såg era bilder. Sexig du är då

Men era söner! Skämtar du eller? Så himlans fina Och vilka ögon!!

Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-23 18:22:36 följande:
    Grattis till numret Jag tar gärna emot lösenord, sedan när du listat ut hur man gör Har spenderat dagen med att försöka underhålla min förkylde son, samt storhandla på Coop Forum. Nu är det dags att köra lite god mat; kött och bakad potats. För sällsynthetens skull ska jag faktiskt dricka vin till (ring soc - jag är en dålig mamma!) och senare ikväll ska vi mumsa på ostbricka och choklad, så vi har alla tillbehör till vårt vin Får se om jag kikar in till er lite senare, annars vill jag önska er en trevlig lördagskväll!Trådkram!
    Vad gott och lyxigt Ha det så trevligt. Kram!
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 18:23:25 följande:
    Men tack aziz  Ja, min söta underbara söner kommer ge mig gråhår sen när tjejerna är efter dom...Åh, vill inte ens tänka på det. Hur menar du med inbjudan? Bildgalleriet öppnade sig när du klickade? Kanske för att jag addade dig?! Okej, då kan jag gå och äta i lugn och ro ;)
    Jag kan förstå att det blir långa köer när grabbarna blir stora

Ja, bildgalleriet var öppet för mig att gå in i, så jag behövde ingen mail och acceptera nåt eller skriva lösenord osv.

Bon apetit!
    Analysera mera!
  • Velour

Nu ska jag gå och spela kort med lillen.

Ses!

Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 20:49:37 följande:
    Hörru, var är du? ( Velour )Jag vill också se kort på dig * Tittar med stora, snälla ögon * ;)

Tjääännaa!

Så du har busat lite idag? (klädpoker)

Jag finns på Facebook och där finns lite bilder

Ibland får jag faktiskt lite lust att lyssna på persmusik och då blir de äldre klassiska du vet (ebi, dariush, siavash ghomeishi etc..) Gillar inte de nya.
    Du då?

Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 21:09:12 följande:
    Äh, busa och busa. Vi brukar larva oss ibland  Brukar inte bli av med mina kläder men ikväll hade jag otur och förlorade 3gånger i rad så du förstår att det inte fanns så många plagg kvar. Gav upp när jag förlorade en 4:e gång och vi har bestämt att den som drar sig ur förlorar 500kr till dom andra. Sur Jag har inte fattat det där med facebook, finns inte där. Vad heter du där? Min syster är medlem kan ju kolla via hennes sida. Jag är helt kär i Ebi/Dariush/Googoosh. Darisuh är ju bara BÄST. Sitter och lyssnar på honom just nu på youtube. ( Shaghayegh sången ) Helt underbar.
    Men kära du! 500?! Ja, tänk om man ändå hade råd att förlora 500 i ett spel

Har nog inte hört Shaghayegh, men tycker att Yavare hamishe momen är fin. Han har gjort många fina, men jag kommer inte ihåg hamnen på alla.

Du kan inte se mina bilder på Facebook eftersom jag har lagt sekretess på dem. Alltså kan bara de som finns i min vänlista se dem, så......

Sedan har jag inga bilder på mig på min dator, samt äger ingen digitalkamera...{#lang_emotions_dreamer}

(de bilder som finns på Facebook är tagna med andra personers kameror).
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 21:21:05 följande:
    Hmm......Vann 800kr av gubben ( Backgammon ) tror det var i tisdags så jag får snällt ge 500kr till dom här gamar ;)Darisuh är den bästa, sen kommer Ebi/googoosh. Har fått en till favorit ( Mohsen Chavosi ) men man ska inte kolla på honom. Gud har absolut inte varit snäll mot honom men lyssna på den här. Den är nya favoriten här hemma.
    ">

" target="_blank">

Sen tycker jag om sharab-låten med Moein.Men nu är du dum :( Ville ju se hur du ser ut också.  
    Har ni inte gemensam ekonomi?

Vänta ska jag lyssna på låten...
    Analysera mera!
  • Velour

Sorry, ingen bra låt. Men jag känner igen honom och det är för att han verkar, röstmässigt, härma Siavash Ghomeishi. Och det jag hatar är när folk härmar och kopierar.{#lang_emotions_throwup}

Nä, tacka vet jag våra klassiska artister. De är odödliga

Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....