Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-23 21:57:15 följande:
    Velour lyssnade du på shaghayegh låten? Visst är den underbar? Håller på och lyssnar för 4:e gången här :)
    Den är väldigt fin, men jag pallade inte att lyssna till slutet. Är man inte nere är det lätt att bli det. Hans texter är så sorgliga.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-23 21:56:08 följande:
    V:Hur är det själv?
    Jotack, det är OK. Försöker göra så lite som möjligt då nivå 2 börjar på tisdag med buller och bång
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:03:18 följande:
    Nu kommer jag säkert framstå som en "satkärring" men vi har ingen hemtelefon. Min man älskar att prata i "tel" också så när ( skype ) kom fatta att jag blev överlycklig :) Han ringer ALLT med sin mobiltelefon och jag med mitt. Spelar ingen roll vart vi ska ringa. På det sättet så blir det rättviss telefonräkning. Han betalar för sitt "pratande" och jag för "mitt". Sen att hans mobilräkning aldrig varit under 1000kr är ju en annan sak men det är inte min huvudvärk :)
    Satkärring? Knappast! Jag har ingen hemtelefon i dagsläget heller, utan allt sköts med mobilerna.

Hade jag och exet slopat hemtelefonen då vi var ihop, så hade vi (eller åtminstone jag eftersom han aldrig hade problem med höga teleräkningar) sluppit eländet.
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:10:34 följande:
    Mmm...Min man kallar honom för ( King of depression ) ;)
    Han kan inte ha mer rätt
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-23 22:14:33 följande:
    Godafton flickor
    Good eeeevening (med Dracula-röst)
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-23 22:15:28 följande:
    Velour:Jag har försökt reparera skadan, lyckades få inlägget borttaget. Bara så du vet
    Jahaa, så det var du själv som anmälde inlägget?

Vad gulligt av dig

Har du haft en bra dag?
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:16:21 följande:
    Makens telefonräkning ingick i den gemensamma "räkning-högen" tillsammans med min räkning från början men eftersom hans aldrig är lägre än 1000kr så kom vi överens att ta ut mobilräkningen och betala det med våra "privata pengar". Det kändes mer rättviss för oss. Men just telefonräkning är ett helvete för många tyvärr :(

Smart

Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-23 22:18:51 följande:
    Vet inte om jag ska blir rädd eller "glad"
    Så entusiastiskt som jag hälsade på dig så hoppas jag du blev glad
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:20:42 följande:
    Tack, Jag älskar honom aldeles för mycket för att låta pengar förstöra det. ( Nu menar jag inte att andra älskar sina respektive mindre ) Ser jag att det är nånting som börjar gå mig på nerverna så försöker jag hitta en lösning. Annars blir det lätt att man går runt och är bitter och slut blir det bara en massa bråk. Dont like it....
    Heheh, ja det där lät lite som att jag lät pengar komma i vägen för oss

Han och jag hade det inte bra överhuvudtaget, så pengar var bara en del av våra problem. Han brydde sig helt enkelt för lite och det gällde alla aspekter i vårt liv och det gick inte att göra något åt det.

Men, men, nu är det över skönt nog..
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:22:15 följande:
    Velour, såg du nya kortet på lilleman i galleriet? Jag tog bort korten där man kunde se deras ansikte och tog bort blockeringen också. finns väl ingen chans att nån känner igen oss ;)
    Ja, jag såg det nyss. Vilken liten godisbit

Jag älskar småbarns knubbiga små händer!
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....