Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-23 22:23:53 följande:
    Äh, nu fick jag logga ut och in för att kunna skriva. Vet inte vad som hände, citering går inte heller så jag prova detta isället:Roses:Heeeeeeeeeeeeej Och akta tungan...Velour:Japp det var jag som anmälde mig själv, snällt va!
    Får också problem med citeringen ibland och måste göra som dig. Men det känns skönt att veta att jag åtminstone inte är ensam om problemet.

Ja, snällt. Är det en del av det nya DU?
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:24:13 följande:
    Nej, hörrni ska ta och parkera mig framför tv:n istället. NCIS och mr-Tony väntar på mig ;) Gonatt girls&boys
    Ha en trevlig TV-stund!

Puss och kraaam
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:27:23 följande:
    Velour?  Kram?
    Men vilken fin ros{#lang_emotions_embarassed}.

Ingen fara vännen! Alla utgår från sin egen referensram och du tänkte väl mer på er situation, dvs hur du skulle tänka i en sådan situation.

Kram kram och kram!
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:30:10 följande:
    Det värsta jag vet är att "såra" nån .Kram på dig aziz. Ska parkera mig framför tv:n. "Ses" nog under veckan. Imorgon kan jag inte. Simskola med stora sonen och en massa annat som ska fixas.Gonatt & Sov gott
    Jag känner som dig, men jag blev inte sårad alls.

Ha det så kul när ni kulturberikar simhallen imorgon (det gjorde jag och min son för ett tag sedan)
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-23 22:25:03 följande:
    Du får hoppas vad du vill. Jag åberopar fortfarande rätten att inte behöva bestämma mig, som igår.
    Det var väldans svårt att få något svar av dig idag!
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:33:18 följande:
    Åh, tack nazi Jag utgick verkligen från min situation och tänkte absolut inte hur illa man kunde tolka det. Sorry.

Men vännen då!

Jag vandrade nog iväg lite i hur jag uppfattade det...men jag förstod att du inte menade som det lät

Puss!{#lang_emotions_flower}
    Analysera mera!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-23 22:33:21 följande:
    Ja det är just det det är, en del av mitt nya jag Vad fint ni skriver med varandra, du o Rosen.
    Jag kan för all del inte förstå att snällhet inte var en del av dig förut..Det var det första jag tänkte om dig när jag lärde känna dig.

Ja, jag tycker väldigt mycket om Roses!{#lang_emotions_heart}
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-23 22:44:05 följande:
    Vaddå?Eller är det internt....
    Nejdå! Han råkade outa mitt riktiga namn här i tråden så han anmälde sitt inlägg och fick det borttaget
    Analysera mera!
  • Velour

Har alla gått och lagt sig?

Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....