Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind
    Grizelda skrev 2010-01-06 19:55:15 följande:
    Nej men usch! Trodde inte man fick ha sex på FL...
    Den är som väl på skoj.
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Grizelda skrev 2010-01-06 20:17:24 följande:
    Fast jag undrar ändå hur många sliskiga gubbar som sitter och r-nkar till sådana trådar... Örk.
    det är en annan fråga. Härom dagen var det någon som fiskade kvinnor runt Uddevallatrakten...
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-06 20:23:32 följande:
    Jag ska genast fråga vad min man håller på med! Fiska så där på blankaste Januari!!!
    Du får hålla bättre reda på din karl!!  Smiley
  • Ord blind

God natt Midka!

Duktig hund du har Fiona!

• Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-06 22:25:38 följande:
    jag är så stressad över att jobba imorrn att jag inte kan slita mig från datorn. dessutom är min klyschbingokompis sjuk. blä
    Hoppas det känns bättre i morgon.
  • Ord blind
    Harlow skrev 2010-01-06 22:17:32 följande:
    Scrat??? Jag minns inte heller min gamla avatar. :D Hej på er andra också!
    Hur är det med dig och sötnosen nu för tiden?
  • Ord blind
    Harlow skrev 2010-01-06 23:00:17 följande:
    Mycket bra tack!!! Själv?
    Härligt!

jo, tack allt bra här med. Kommer ingenstans med körkortet bara...

Nu ropar min man.,... Vi hörs. Sov gott alla!!
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-06 22:55:24 följande:
    FL hatar mig och jag ska sova.ha det bra trådvänner!
    Ha det bra!
  • Ord blind

Nej, jag är här, men du hann logga ut imorse. Jag har varit här nästan hela dagen....

Svar på tråden Tråddödare forts....