Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Nu har min man klippt mig, fick panik på mitt hår då det bara tovade sig. Såg sedan i spegel och såg ut som teskedsgumman!! Skrattade så jag grät....

Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    209019_jpg_113265c[1].jpg
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-05 19:44:13 följande:
    hmmpf!
    {#lang_emotions_tongue_out}
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-05 19:50:44 följande:
    du är alldeles för smart ibland!

Tack!
  • Ord blind
    Harlow skrev 2010-01-05 19:51:48 följande:
    Det gick jättebra, sen en vacker dag fick jag en fruktansvärd smärta i ryggen. Jag föll ihop på golvet, oförmögen att lyfta en lem, benen helt bortdomnade - jag kved som ett skadeskjutet djur. Ringde sjukvårdsrådgivningen som genast kontaktade SOS som i sin tur skickade ambulans som hämtade upp mig (lyckligtvis utan blåljus). Diskbråck. Det tog mig nästan en månad innan jag kunde gå igen, i skrivande stund är jag mycket bättre - men nu stundar flytten till Spanien så jag får förmodligen fortsätta med körkortet där. Mina vänner, om ni aldrig har haft diskbråck så kan jag lova er att ni inte vill få det.  PISS OCH PEST OCH SENAPSGAS! Var rädda om era ryggar!!! Jag ber om ursäkt för uppsatsen.
    Usch!
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-05 19:51:29 följande:
    Ord Blind, hur lägger man in bilder i tråden? (aldrig testat)
    Jag la in bilden i mn bildmapp och sedan kopiera och klistra in.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-05 20:08:17 följande:
    Och naturligtvis föll jag i den fällan
  • Ord blind

Jag finns bara här!

• Ord blind
    Velour skrev 2010-01-06 17:54:26 följande:
    Vi är tacksamma för det lilla vi ser av dig
    {#lang_emotions_sunny}
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-06 18:22:14 följande:
    klart bättre än inget -vi saknade dig allt när du hade FL-uppehåll!
    {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Tråddödare forts....