Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-28 20:08:17 följande:
    Ja det var ju jag menade äntligen. Jag var lite tidigt ute... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Så länge du alltid menar nåt snällt så får du vara hur tidigt ute som helst. Hur är det med dig då?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-28 20:10:01 följande:
    Jag vill att mitt nästa barn ska heta Blixten McQueen. Jag skiter i vad folk säger, så ska det heta. Jag bryr mig heller inte om andra barn kommer att mobba mitt barn. Det är deras föräldrars fel då om deras barn är så dumma att de mobbar min lille Blixten. Man måste ju vara unik här i världen. Varför hela tiden sätta vanliga namn på sina barn? Det viktigaste är att JAG tycker att det är fint, inte vad andra tycker (inte ens vad mitt barn kommer att tycka om sitt namn är lika viktig som vad jag tycker). Folk får helt enkelt vänja sig vid att min lille heter Blixten McQueen! Bajsa på er!*ironi* Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
    Förresten spelar det ingen roll om det blir en pojke eller flicka, Blixten ska det heta. Blixten är ju egentligen ett neutralt namn, så bajsa på er.
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-28 20:12:16 följande:
    Två dygn sen.... men det är trevligt att du saknar mig!! Har uppdaterat tävlingen med att du har fått 1 till p och S-mannen 1 p.
    Jag har också saknat dig, bara det att jag inte har skrivit det i tråden.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 20:19:46 följande:
    Har du varit i Tingeling tråden? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Oooja
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-28 20:20:34 följande:
    hej tråden!pratar ni snusk igen?
    It's all in your (twisted) mind...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 20:21:29 följande:
    Haha.. förstod det. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Har du skrivit nåt i den tråden? Vissas kommentarer är ju väldigt roliga (de som driver med namnet)
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 20:21:37 följande:
    Good hunting!Själv var jag i stan med förkylda familjen och köpte dammsugarpåsar, present till svägerskan och en massa skoj på H&M  innan vi åkte och handlade mat En ormskinnsmönstrad partyhandväska gick t.ex. på 39 spänn, rea på rean Men dy vad trött jag var efteråt Nu ska jag bara dega hela kvällen och så får vi se om jag orkar jobba imorgon.
    Vet du vad som funkar? Såna där illaluktande medel som de använder på halvt medvetslösa boxare...Det får nog fart på dig imorgon
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 20:25:32 följande:
    Skrev i den i början, sen har jag inte orkat läsa i den på ett tag.. för många svar som har kommit in. Får väl kolla den igen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ska leta efter dina inlägg sen..*nyfiken*
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 20:27:05 följande:
    Luktsalt? Tja du, men jag vet inte hur pass bra jobb jag gör efteråt
    Det lär gå bra ska du se. Du kommer att röra dig i fast motion. Jag tror att du blir så effektiv att du även hinner göra andras uppgifter. Innan lunch. Sen får du hela fredagseftermiddagen att koppla av. Nice va?
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-28 20:27:52 följande:
    Velour:Du är ofta i mina tankar så jag gissade nog att jag var lite snakad! Faktum är att de flesta av er har flyttat in hos mig. Händer då och då att jag tänker : "Ah! det hade Fiona tyckt varit kul" eller "he he det skulle Velour se" eller "precis som jha" osv...Helt otroligt! Vi har ju inte ens setts...
    *smickrad* Men vad sjutton är "snakad"?
Svar på tråden Tråddödare forts....