Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-28 20:50:29 följande:
    imorrn ska jag umgås med 2 kollegor, sleep over med mat, vin & spansk film!
    Men vad tråkigt! Det skulle jag aldrig vilja vara med om...nä fyyy!{#lang_emotions_yell}

Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-28 20:52:11 följande:
    ...och nu ska jag nog överge er igen!ha det bra!
    Ha det bra du med. Kram
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-28 20:58:38 följande:
    Tja... tänkte att ni skulle använda lite snytpapper... det är ett tag sen så jag har distans till det!!

{#lang_emotions_flower}

• Velour
    Roses skrev 2010-01-28 21:04:14 följande:
    Jag gör så här istället för att svara varje inlägg för sig. Tackar er alla samtidigt. Snällt av er och tänka på oss. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Såklart jag tänkte på dig Det gjorde jag flera gånger under dagen idag.
  • Velour

mmmmmmmmmmmm

• Velour
    Roses skrev 2010-01-28 21:09:32 följande:
    Med tanke på "diskussionen" jag har i en annan tråd kom jag ihåg ett skämt. Den gör sig bäst på engelska så sorry.En britt och en indier satt och pratade med varandra.Britten: Don u shame that we colonize ur country i so many years? ( Med brittish accent ) Indier: No buster- dont U shame that we fuck ur language for the rest of the history?  ( Med indisk accent ) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Moahahahahha! true, true!

Är du fortfarande i den där islamtråden?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 21:11:00 följande:
    Kollar Robinsson.. Det händer inte så mycket här hemma om kvällarna. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men i helgen så
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 21:11:59 följande:
    Marabou.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Fast i mitt fall Marlboro...vilket gör att jag blev lite sugen. Ska nog gå och ta ett bloss. BRB!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-28 21:12:00 följande:
    Tack aziz. Jag mår jättebra och är så lättad över att allt har gått bra. Var vaken hela natten med lilla syster. Vi kunde inte somna, det var hemsk :( Hemsk att hela tiden måla upp värsta scenariet men nu är ju det värsta över. Hur är det med dig då? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag förstår det. Så härligt att det är över nu. Bara att se till att allt går lika bra från och med nu.

Det är OK här, nya kursen har startat med en massa litteraturläsning igen..både tråkigt och intressant, men jag måste ta mig igenom det. Ett steg närmare examen

Nu ska jag blossa lite..strax tillbaka.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-28 21:15:45 följande:
    Vet inte vilken du menar men den här är jag i och jag kommer bli så glad om han nappar och startar en diskussion med mig. stackaren vet inte vem han har med och göra. Mamma är persisk-lärare och språkvetare så jag vet vad jag snackar om angående språket. Den nutida persiska språket som pratas i Iran är genomfuckad av araber/arabiska. Jag har så många exemplar att man vill lägga sig ner och gråta. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Oj, det var nog inte nån islamtråd, utan den handlade väl om kristendomen, men att han på nåt sätt fick in lite islam i den.

Ja, han är helt ute och cyklar, i motvind också. Sjäva persiska språket är väldigt vackert. Jag älskar vårt ord för "hej". Heter "dorood" eller hur?
Svar på tråden Tråddödare forts....