Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-29 19:26:25 följande:
    Fan Schratchy, du låter ju som du är redo att bli far
    Tänk dig Scratchy gå omkring med sitt barn i koppel! Jag har faktiskt sett ett liknande scenario i verkligheten (dock inte med Scratchy inblandat). Var i Ikanohuset då en mamma gick förbi mig med sin son i barnkoppel. Jag tror jag fnittrade så tårarna rann samtidigt som jag tyckte att det såg helt sjukt ut
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-29 19:39:34 följande:
    Jamen..kläderna passade jag ju på att köpa INNAN fakturan från rörmokaren som lagade rören kommer  -Annars så hade jag ju inte kunnat köpa dom heller... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...

Ja, det visste jag. Du passade ju på att bli några kläder rikare medan du fortfarande har pengarna eftersom du visste att rörmokaren skulle ta några tusen Eller?

(lite dåligt formulerat av mig förut)

• Velour

Vad ska ni alla göra ikväll?

Själv är jag så trött så jag kommer nog att däcka tidigare ikväll, plus att jag har en liten sjukling att ta hand om.

• Velour
    Sedek skrev 2010-01-29 21:26:06 följande:
    Det räcker inte för honom, han äter ju inte. Mat är vad pojken behöver, MAT säger jag er!
    Ja.

Varför skulle jag glömma att du skulle gå på en kristen metalkonsert? Fast de är lite väl rumsrena för mig{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-29 21:34:27 följande:
    Nu sitter jag här med peruk, ALLA har klagat på mitt korta hår de två senaste dygnen
    BILD på det!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-29 21:37:13 följande:
    Äh, tycker det är SEXIGT med killar med kala huvuden, möjligtvis med stubb Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    En positiv sak att lägga till på listan
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-29 21:41:01 följande:
    Meh...DET är ju ingenting som HÄNT mig....  eller drabbat mig...ALLT det negativa e ju sådant som hänt el drabbat mig... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Men tänker du på unga män med rakat huvud mår du ju bättre! Lägg till det på listan och ägna en stund om dagen med att dagdrömma om honom, så kommer du att le åtminstone några timmar.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-29 21:43:07 följande:
    Tatueringar, fina, flera, ska bli flerNy hästHögre lön pga allt extra jobbEventuellt nytt fräscht kök pga vattenskada på försäkningenRedan varit med om väldigt mycket och det kan inte hända så mycket merOsvOsv Osv...
    Meh, nu får du vara tydligare...Klart det kommer att hända mycket till i hennes liv Vi får hoppas att det inte blir lika hemska som de saker hon har varit med om.
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-29 21:43:33 följande:
    Hmmm, borde besöka dig med våran lille men  å andra sidan... man ska inte söka sjukdom....
    Hahah, precis! Kommer ihåg för ett par år sedan när lillens kompis fick vattkoppor och mitt föreslog att han skulle ta med lillen till kompisen. Då sa jag skarpt nej! Kände som dig, inte söka sjukdom utan låta honom drabbas när det är dags Fast visst, att sätta honom på dagis är på sätt och vis att jaga sjukdomar
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-29 21:45:14 följande:
    Har hört att det kan leda till sterilitet att få det som vuxen så det kanske är att göra en god tjänst att sätta ungen i farosonen så tidigt som möjligt... Dessa val, dessa val...
    Hoppsan! Är den så farlig egentligen? Din sons tid kommer snart, jag lovar. Du kan vara lugn
Svar på tråden Tråddödare forts....