Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-28 23:17:45 följande:
    Velour: Du får jättegärna prata med mig om vad du vill. Allt det som tynger dig. Jag har gått igenom en missfall som var långt ¨gången och varje år, samma dag som det hände blir jag som en zombie men jag har gett 1 dag av året till att sitta och sörja och det tänker jag göra resten av mitt liv men dom andra dagarna är jag fruktansvärt tacksam för min söner jag har. Hoppas du förstår vad jag vill få fram.Tro mig att ha varit gift och fått en frisk son är inte tragedi. Jag vet att du är frustrerad, att du är arg, att du är besviken, att du känner dig bunden men vänd det till nåt gott. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Tack

Jag beklagar det du gick igenom! Men fint att du gör som du gör.
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 23:11:45 följande:
    Vi får se, en dag kanske frustrationen blir för stor och jag måste få ur mig allt.. då vänder jag mig till dig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt

Men det känns som att det du gör, gör du för att skydda andra
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-28 23:21:15 följande:
    Ja, prata med tant Velour... hon är jättesnäll... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Man blir snäll i tantåldern ja
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 23:24:20 följande:
    En som egentligen inte förtjänar det men framför allt min son. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag förstår.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-28 23:24:38 följande:
    U welcome  Jag menar det. Nej, få ta och lägga mig. Ska upp och jobba imorgon. Ha det så gott aziz. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Tack! När vi ses ska jag berätta allt.

Ha det så bra du med och sov nu så gott. Kram
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 23:31:10 följande:
    Tycker ni jag ska städa hela dagen i morron så det är rent och fint när han kommer eller ska jag vila hela dagen så jag är pigg när kvällen kommer? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Eftersom jag blir pigg av att se min lägenhet ren och fräsch, så svarar jag spontant: STÄDA!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 23:35:24 följande:
    Ja gör det, hon är bra att prata med Kram på dig som mår dåligt!!!
    Detsamma
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 23:36:00 följande:
    Håller med!!!

Hur går det med förkylningen?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 23:38:54 följande:
    Sitter med en papperstuss i näsan för tillfället, så - inte så bra...Ska försöka sova och se om det hjälper.Trådkram och sov gott mina trådisar
    Krya på dig snoris! Kram och godnatt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 23:39:19 följande:
    Och eftersom jag har städmani så kan jag nog inte, hur gärna jag än vill, låta bli att städa. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Då är det klart! Städning ska det bli Hur stort bor ni förresten?
Svar på tråden Tråddödare forts....