Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jag har gjort 2531 inlägg med detta inräknat.

Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour

Men hallå?

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 00:58:11 följande:
    Ja, och sen kan ni komma hit
    Men hej! Är du tillbaka?

OK, vad får vi av dig? Scratchy erbjöd massage, så du måste erbjuda något bra.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 01:02:30 följande:
    Det är faktiskt sant. De flesta har sagt med trött röst "JA MAMMA" sedan jag gick i mellanstadiet. Jag är en sådan riktig hönsmamma åt alla jag känner. Till och med åt mina egna föräldrar. Inte helt friskt, men vad ska jag göra?
    Ända sedan mellanstadiet? OK, det där var extremt! Vad du ska göra? Ingenting..you go girl!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 01:05:12 följande:
    Jag kunde inte gå och lägga mig för jag fastande framför tv:n. Six feet under var min absoluta favoritserie i många år, och nu älskar jag True Blood av samma producent/regissör Jag erbjuder min oändliga visdom och/eller recensioner av allehanda tv-program, musik, film och böcker beroende på önskemål
    Ah! Det var så längesedan jag tittade på nån serie. Jag vet inte ens vad True Blood är för serie. Vad handlar den om?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:08:28 följande:
    Vad tar lång tid? Du ska bara veta hur stökigt det är här inne... fast än så länge har jag bara diskat och städat köket... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Städningen såklart!

Men är det så illa?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:11:16 följande:
    True blood handlar om vampyrer i USA. Så, ganska normala amerikaner med andra ord... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Jag älskar vampyrer.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 01:16:44 följande:
    Det utspelar sig i nutidens USA, typ Louisiana, där en tjej med telepatiska förmågor bor i en liten håla och jobbar i den lokala baren. Vampyrerna som alltid funnits i samhället har trätt fram/kommit ut ur garderoben och blivit erkända som egen ras med egna rättigheter. Befolkningen är både för och emot dem, men den telepatiska tjejen går över gränsen genom att bli tillsammans med en, och sen börjar det hända en massa spännande och läskiga saker i den lilla bondhålan.Det är ganska mycket sex och våld, precis som med Six feet under, men samtidigt humor och spänning. Precis den sortens tidsfördriv jag gillar
    Låter som homosexualitet "kommit ur garderoben".."egna rättigheter"..."befolkningen är för och emot dem"...
  • Velour

Men det låter som en intressant serie.

• Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:24:44 följande:
    JhA:www.carolsolomonphd.com/web_pdfs/Transact.pdfDär är själva delen jag pratade om tydligt beskriven. Kan ge en hint om varför du kallas mamma... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Jag är definitivt i child ego state!
Svar på tråden Tråddödare forts....