Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-28 23:40:07 följande:
    Ja, kom och prata med mamma J, hon kan lyssna på sina problem! Det var skönt att äntligen BLI mamma när jag blivit KALLAD det i så många år
    Hahah Är det sant? Jag ska från och med nu kalla dig för mamma, mamma
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 23:46:03 följande:
    I en 3:a på 80 kvm, så det är inte så mycket att städa som tur är. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Himla bra storlek för en trea egentligen. Rymligt. Jag bodde i en trea på 74kvm och tyckte ibland att det var för stort för städning
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-28 23:49:06 följande:
    Vill inte någon städa hemma hos mig när ni ändå håller på? Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Inte gratis!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-28 23:51:48 följande:
    Jag verkligen älskar vår lägenhet, det är nytt och fräscht allting, hiss och porten är låst dygnet runt.. kan inte bli bättre. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nytt och fräscht med låst port...jag vill också bo där *sur*. Hur mycket hyra betalar du?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-29 00:00:36 följande:
    5572 kr.. nämnde jag att jag ar inglasad balkong. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ujuj! Vad lyxigt!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-28 23:49:06 följande:
    Vill inte någon städa hemma hos mig när ni ändå håller på? Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Skulle du kunna skriva lite mer eller? Även om samtalsämnet och vi är tråkiga.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 00:09:43 följande:
    Massage någon? Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    JAG!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-29 00:10:13 följande:
    Nej för jag städar... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Men så lång tid kan det väl inte ta?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-29 00:10:53 följande:
    Han kan ju komma med ett nytt samtalsämne.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Fast nu menade jag inte att jag tyckte att vi och ämnet är tråkiga. Jag antog att han kände så

Jag har en fetisch för hus och sånt. Var jämt inne i hemnet och dreglade
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-01-29 00:23:05 följande:
    Nu är min pumpor klara och skördade.. nu ska jag gå och sova, kan inte sitta här hela natten igen. Natti på er! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Kan man plantera pumpor i lägenhet?

Sov så gott nu och kram på're!
Svar på tråden Tråddödare forts....