Polly S skrev 2010-01-30 16:04:54 följande:
haha, ja det var ju inte för att bräcka oss utan för att vi pratat om att vi behäver skämma bort oss lite.bra att man har ett par riktigt bra kollegor man trivs med. hur är det med dig då?hur känns kursen?vad har hänt med killkompisen?
Ja, jag skämtade bara! Hoppas att jag får såna bra kollegor också i framtiden. I studentvärlden är alla fattiga, så jag har ingen att utnyttja

Gud vad falsk jag är!
Jo, det är bra och kursen har börjat bra..Än är det Ok, men jag har ångest inför salstentan som kommer nån gång längre fram, samt statistiken som vi avslutar kursen med.
Killkompisen är fortfarande kompis

Vi har dessutom hamnat i olika grupper så vi ses inte lika ofta längre. Han och tjejen kom ingenvart heller eftersom hon förklarade för honom att hon bara vill vara vän med honom. Han har sökt till Nordic Battle Group 11 eftersom han är fascinerad av krig, vilket jag tyckte var så dumt så jag hoppade på honom. Jag menar, han är bara 22! Snacka om att vilja förstöra sitt liv. Folk flyr från krig och han söker sig dit. Visst, det är inte garanterat att han får uppdrag i ett krigshärjat land, men är man med i NBG11 så är risken stor.
Min son har fått vattkoppor så han ser ut som en prickig korv, men OK i övrigt. Får lite Alvedon för att hålla febern nere och en kylkräm på utslagen för att minska klådan.
Annars lugn och rätt händelselöst