Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-30 13:28:38 följande:
    Två av djuren är orm. Alltså två olika ormsorter. En av dem har har haft på min avatar, den andra har varit mitt smeknamn, och det blev nästan mitt nick på fl.
    Hej ormen! (ja, du får kalla mig vid nåt djur du också)
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-30 13:36:23 följande:
    Hejsan!Ja, han mår bra..är lite prickig bara Jag tittade i språktråden och såg att han vill ha bevis för att muslimerna/araberna invaderade iran och våldtog hela landet. Grejen är att jag förut, för längesedan, lade upp flera länkar med bevis som hade lagts fram av historiker. Men han avfärdade dem alla och kräver nu bevis från dig.Jag säger ju att stenen han ligger under är väldigt tung
    En annan sak var att när jag hade lagt ut länkarna till raka vägen, så vägrade han att läsa dem Det är för att det gick emot koranen.

Men då undrar jag varför han kräver bevis när han inte ens läser dem? Vilket rikspucko!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 13:38:53 följande:
    Perserkatten hade vi ju redan bestämt...
    Mjaooo *stryker mig mot ormen o hoppas att han inte hugger*
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 13:41:25 följande:
    Din sista mening håller jag verkligen med om ;)  jodå, stenen han ligger under är väldigt tung. Så sant så ;)Jag har som sagt inga större förhoppningar om att han ska förstå elller acceptera. Är man ár-ár så är man. Skönt att han mår bättre. Det går över ska du se. Tog väl 10-12 dagar här sen vart det bra. Nu är jag slut efter allt det där skrivandet i "språktråden" :) Ska passa på och sova en stund nu när alla andra sover. Kikar in en stund senare ikväll.Ha en underbar dag.Kram nazi.
    Men bra att du ändå fortsätter att lägga upp en massa info trots att han vägrar lära sig. Även om han inte vill lära sig så kommer han få det svårt att säga emot dig. Som sagt, hans enda källa är koranen...eller hans enda källor är de som är proislamiska och som är så vinklade att det inte ens är värt att titta på dem om han lägger fram dem. Har sett ett par av hans källor förut och jag blev nästan vithårig.

10-12 dagar är väldigt länge ju!! Men men...finns ju inget att göra åt det än att vänta ut det.

Sov sött och ha en underbar dag du med. Kram gherti!
  • Velour

Nu ska jag gå och förbereda mig och grabben för lite Mr.Bean på TV!

• Velour
    Grizelda skrev 2010-01-30 15:11:13 följande:
    Jag läser ständigt, även om jag inte skriver alltid...
    Oooh, det var inte igår! Så du snokar va?

Hoppas allt är väl med dig..
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-30 15:30:02 följande:
    hej tråden! hoppas ni har en mysig och lugn helg!
    Hej på dig! Ja, helgen är lugn och väldigt kall. Med all snö ute ser det ut som i en saga..vackert!

Hur är det med dig då? Allt är lugnt?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-30 15:44:22 följande:
    ja, vackert men burr så kallt! skulle det inte bli mer snö nästa vecka? känns som om det räcker nu!jag har haft en jättemysig fredag med kollegor. åkte hem till den ena av dom, badade bubbelpool och fick vitt vin och 5 sorters tilltugg serverat i badet, sen massage av tonårsdottern som gått kurs.sen mat, rödvin och spansk film (och vi grät alla 3 lite), sen kaffe och morotskaka, massa prat och sen sova.imorse blev det varma mackor med mozzarella och tomat -känns som om jag varit iväg på hotell!hur ska jag kunna bjuda hem henne nu när hon lagt ribban så högt?
    Wow, snacka om lyx! Verkligen härligt

Ja du, hur ska du någonsin kunna överträffa det där{#lang_emotions_dreamer} Nä'rå skämta bara! Ni är ju vänner, så du behöver nog inte vara orolig för att inte göra henne nöjd
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-30 16:04:54 följande:
    haha, ja det var ju inte för att bräcka oss utan för att vi pratat om att vi behäver skämma bort oss lite.bra att man har ett par riktigt bra kollegor man trivs med. hur är det med dig då?hur känns kursen?vad har hänt med killkompisen?
    Ja, jag skämtade bara! Hoppas att jag får såna bra kollegor också i framtiden. I studentvärlden är alla fattiga, så jag har ingen att utnyttja{#lang_emotions_tongue_out} Gud vad falsk jag är!

Jo, det är bra och kursen har börjat bra..Än är det Ok, men jag har ångest inför salstentan som kommer nån gång längre fram, samt statistiken som vi avslutar kursen med.

Killkompisen är fortfarande kompis Vi har dessutom hamnat i olika grupper så vi ses inte lika ofta längre. Han och tjejen kom ingenvart heller eftersom hon förklarade för honom att hon bara vill vara vän med honom. Han har sökt till Nordic Battle Group 11 eftersom han är fascinerad av krig, vilket jag tyckte var så dumt så jag hoppade på honom. Jag menar, han är bara 22! Snacka om att vilja förstöra sitt liv. Folk flyr från krig och han söker sig dit. Visst, det är inte garanterat att han får uppdrag i ett krigshärjat land, men är man med i NBG11 så är risken stor.

Min son har fått vattkoppor så han ser ut som en prickig korv, men OK i övrigt. Får lite Alvedon för att hålla febern nere och en kylkräm på utslagen för att minska klådan.

Annars lugn och rätt händelselöst
  • Velour

Nummerrace?

Svar på tråden Tråddödare forts....