Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Grizelda skrev 2010-01-30 23:06:24 följande:
    Jag älskar att läsa uppsatser *störd*... Är inte behörig att sätta betyg på studenter eftersom jag inte är anställd som universitetsadjunkt. Alltså är det någon annan som får ta ris och ros för mina bedömningar, hi hi. Nej, kul är det inte att sätta IG, inte om någon har kämpat och missat målet. Att hitta klumpiga plagiat ger mig däremot en viss tillfredsställelse...
    Du får granska uppsatser men inte sätta betyg för att du inte är anställd. Varför får du granska uppsatser? *sorry för dum fråga*
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 23:46:08 följande:
    Ledtråd för det djuret som inte är en orm:Gamla pianotangenter. Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Elefant!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 23:28:33 följande:
    Velour?Dregel fortfarande? :pRadan och golzar är mina favoriter. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nu kommer jag inte riktigt ihåg vilka Radan och Golzar var, men pausa på 00:24. I rest my case..
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 23:53:34 följande:
    Braaaaaaaaa... då får du en klapp på huvudet...... de två ormarna då? Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Så en är orm, en är elefant och den tredje måste vara örn.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 23:53:34 följande:
    Braaaaaaaaa... då får du en klapp på huvudet...... de två ormarna då? Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Oj, vänta. Vadå de två ormarna?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 00:01:22 följande:
    Förutom elefanten så är det två olika ormsorter... sammanlagt tre djur... Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Kobra och anakonda.
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-31 00:03:20 följande:
    Kobra och anakonda. Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
    (anakonda för att de är så kramiga )
  • Velour

Anakonda och en orm som jag nog inte vet namnet på!

• Velour
    Scratchy skrev 2010-01-31 01:04:06 följande:
    Haha... också rätt!!! Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
    Fast jag vill fortsätta att gissa: Pytonorm?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-31 08:06:29 följande:
    Apropå kallingar så är de väl bara sexiga på och aldrig av? Att klämma på mannens rumpa genom ett par tighta boxershorts är aldrig fel Men när de ligger på golvet istället för tvättkorgen är de definitivt inte lika heta
    Verkar som att du är på bättre humör idag.
Svar på tråden Tråddödare forts....