Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-09 13:25:04 följande:
    God eftermiddag!Jag fick fanimig ingen sömn. Visserligen var jag otroligt trött, men så skakade sängen till och jag blev vettskrämd. Så jag tror att jag somnade efter 04.30 nån gång. Det var faktiskt inget jordskalv. Det vet jag hur ett sånt känns eftersom vi hade ett ganska nyligen. Men jag freakade out verkligen!Nu är det iaf dags för en långpromenad i -18°, med en väldigt trött kropp och knopp..
    lillan skulle promt ha uppmärksamhet kl 06 i morse, i hela fem min. Sen kunde ju inte jag somna om ordentligt.... Trött jämt nuförtiden och ingen ork till att plugga. Försöker men är så trött att jag inte förstår vad jag läser....
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-09 11:27:40 följande:
    Du är inte pratglad av dig va? :p Och så kommer jag som redan är uppe i flera hundra inlägg på bara nån vecka ;p
    Du har gjort 89 inlägg, jag 302.
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-09 15:55:26 följande:
    I HELA fem min! Nääee, det var alldeles föör mycket Men du, jag förstår dig precis hur det känns, även om det bara är fem min. Men skillnaden mellan oss två är att jag kan somna om.Beklagar att du inte har ork att läsa. Går det verkligen inte att få mer vila, liksom lösa det på nåt sätt?
    Det löser sig när jag är färdig med plugget....

Vad skönt att du lyckades reda ut vad du känner!
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-09 18:12:05 följande:
    Översättning tack
    tjötröv = en som snackar hela tiden, jämt utan stopp. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2010-01-10 13:42:28 följande:
    Men för att säga emot mig själv lite så får jag gratulera dig till #4624! Fantastiskt nummer när man tänker efter...
    ????
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2010-01-10 12:47:08 följande:
    Här har det varit nästan sommar, bara minus tre mitt på dagen. Ni?
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-10 15:46:05 följande:
    Ska du bussa Penny på mig nu
    Det verkar ha blivit ett allmänt skällsord... Kan inte vara roligt att vara så impopulär faktsikt... Men hon har ju bäddat för det själv.
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2010-01-10 15:09:51 följande:
    Okej. Det är 4 siffror och genomsnittet för siffrorna som ingår är 4.Dessutom så ligger de i följd efter hur man kan addera och subtrahera dem.4+2=62-6=-4Så går vi runt till början:-4+4=0Alltså blir summan enligt det logiska systemet 0.Och likadant baklänges... naturligtvis...Annars kan man ta varannat nummer och subtrahera.4-2=26-4=2Då har vi alltså två tvåor, vilka vi antingen kan multiplicera eller addera för att få talets genomsnitt och antal ingående siffror. Alltså 4.Nu ska jag äta med familjen, men jag kan fortsätta sedan. Det går att räkna ut skattesatser med samma nummer tror jag... fast det blir inte exakt...
    Blir det inte exakt med skattesatserna så behöver du inte visa. Poängen faller ju bort då enligt mig. Men tack för att du förklarade, då förstår jag!
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-10 16:05:26 följande:
    Eller hur!? Men jag tror att hon är så världsfrånvänd att hon nog skulle ta det här uttrycket som världens komplimang
    Jag är också rädd för det. Självinsikt lyser med sin starka frånvaro och jag hoppas för hennes egen och sitt barns skulle att hon inte är seriös på FL, för då är det nog dags att ringa soc. Det kan inte vara nyttigt att vara så hysterisk med allt, jämt, hela tiden.
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-10 15:55:42 följande:
    Kämpat med att läsa ikapp... Vi var på trevligt kalas igår med delar av släkten, vaken till 2, sov över, rest hem och nu landat i att vi nog ska hämta pizza till middag... Tyvärr har vi ingen super pizzabagare här men man får stå ut...
    Jag lade ner att läsa ikapp i första tråden jag... Det är ingen idé tycker jag. men det är min ödmjuka åsikt.

Ha en mysig kväll!! kram
    Audiatur et altera pars
Svar på tråden Tråddödare forts....