Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Det finns bara en.

Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-08 22:19:34 följande:
    Nu känner jag mig riktig blåst eller så är jag för gammal men VEM är han? Fortfarande TONY & DMITRI så det så :p
    Paul Walker
  • Ord blind
    Midka skrev 2010-01-08 22:19:39 följande:
    Ooooooh, vilken fin bild! Är det din man...?  
    I wish!!

Jag är mycket nöjd med min man men lite ögongodis är trevligt ibland....
  • Ord blind

God natt
    trådkram

• Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 02:11:03 följande:
    Själv var jag nog snyggast mellan 20 och 25 men känner mig som snyggast nu! Trots trivselkilon och begynnande rynkor så har jag nu fått självkänslan man så desperat hade behövt då
  • Ord blind
    Grizelda skrev 2010-01-09 11:07:48 följande:
    Jag tänker satsa på att bli en snygg 50-åring. Som tonåring/ung vuxen var jag hyfsat snygg (inser jag NU!) och självförtroendet har börjat komma ifatt mig de senaste åren, så nu är det bara några tusen timmar på gymmet som fattas .
    Det gör du helt rätt i!!
  • Ord blind
  • Ord blind
    Roses skrev 2010-01-09 11:27:40 följande:
    Du är inte pratglad av dig va? :p Och så kommer jag som redan är uppe i flera hundra inlägg på bara nån vecka ;p
    Jodå, jag är bara inte en tjötröv till skillnad mot dig. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2010-01-09 13:57:57 följande:
    "Tycker synd om mig själv" När jag gick upp i morse så var det -28 grader ute....o (+) 7 grader inne.... "Fryser"Men...inte nog med det...för det kommer inget vatten ur kranarna...( ) vilket då betyder att vattenledningen frusit... Tur i oturen så har jag fortfarande vatten nere i tvättstugan..så jag har ju i alla fall tillgång till vatten utan att behöva åka o hämta...men inte är det så kul i alla fall... Faan vad jag avskyr denna kyla...
    Min man och hans kompis skulle absolut ut en promenad på ca 5 km med lillan. Det slutade med att lillan var iskall om fingrar och ansikte och gråt som en tok i en halvtimme. Inte synd om mig men om lillan.

Jag hatar också denna kyla över om vi har det lite varmare än du har.

*tycker synd om dig och lillan*
Svar på tråden Tråddödare forts....