Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-10 16:09:19 följande:
    Vem är Penny?
    Fls minst omtyckta medlem.
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2010-01-10 16:09:19 följande:
    Vem är Penny?
    hon tror att hon kan styra folk och sitter och dikterar vad som är rätt och fel för alla andra och tycker man inte som hon så tycker man fel. Det har hon bestämt.
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-10 16:14:59 följande:
    Hon är inte ointelligent egentligen, men hennes argument är inte rationella. Hon har en väldigt snäv syn på barnuppfostran och är väldigt insnöad på en viss sorts metod. Jag tror att hon är mycket osäker i sig själv egentligen. Jag har aldrig sett en osäker person som har ett brett perspektiv och som kan förstå andras perspektiv, samt inte blir hysterisk över minsta som går emot dennes övertygelser.Hon vill gärna ge sken av att ha ett gott självförtroende och vara den perfekta föräldern, men hennes osäkerhet lyser igenom väldigt väl. Det märks ju genom att hon håller väldigt hårt på en viss sorts metod för barnuppfostran. Hur skulle hon någonsin kunna uppfostra sina barn om inte denna metod fanns liksom? Tyvärr alltså.
    Jag instämmer. Tror inte heller hon är ointelligent utan som du säger otroligt osäker på sig själv. Hon var ju inne i "Nu är jag full"-tråden och kallade mig för fyllo bara för att jag inte skäms över att ta ett glas vin som förälder, hon har ingen aning om vem jag är eller mina alkoholvanor! Och som jag brukar säga, jag har inga problem med att ta ETT glas vin, där emot mina motståndare som påstår att det är svårt att bara ta ett, det blir så lätt fler.... Avslöjad brukar jag säga då.
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2010-01-10 16:24:30 följande:
    Jupp... -19 på förmiddagen men nu så är -11...så det är ju lite bättre i alla fall...
    Det går åt rätt håll... Snart blommar snödropparna och vintergäcken!!
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-10 16:28:20 följande:
    Ja det låter bättre Vi har nollgradigt men det blåser fortfarande 10 m/s
    Det blåser ju nästan alltid i Malmö. Brrr...
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-10 16:30:23 följande:
    Jo, du skrev om det förut, att hon hade kallat dig för fyllo. Allt är så svart och vitt för henne och det tycker jag naturligtvis är synd.Vad hade hon för "rationella" argument mot dig i full-tråden?
    Inget....
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-10 16:35:32 följande:
    Va? Var fyllo det enda hon skrev till dig?
    Japp.
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-10 16:45:00 följande:
    Stackars henne som tycker det Har du fått vila lite idag så du är piggare?
    Nej, men jag har faktiskt fått läsa några sidor när jag hade man och bebisfritt.Mycket trevligt!
    Audiatur et altera pars
Svar på tråden Tråddödare forts....