Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Ja, vad tusan!

Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-12 22:16:58 följande:
    Han tog steget idag och föreslog att de kunde hitta på nåt nån gång, t.ex. en promenad eller fika. Hon sa ja, men att hon samtidigt ansåg att det kunde vara ett bra sätt att ge igen mot sitt ex som han behandlat henne dåligt.Killkompisen brydde sig tydligen inte om detta, så han blev glad över att hon sa jag öht.Tilläggas ska att jag inte var med när killen föreslog detta.Senare under dagen ringde tjejen upp mig och undrade om killen var intresserad av henne. För det är nämligen så, enligt henne, att hon inte är intresserad och kommer aldrig att bli det heller.Jag undrade då varför hon sa ja. Då sa hon att det var för att hon inte vill göra bort honom inför den tredje kompisen som var med vid tiden för killens förslag. Hon ville nog mest vara snäll.Jag frågade tjejen om det går att ge killen en chans, att hon kanske får känslor för honom med tiden. Men nej, på den punkten var hon väldigt bestämd.Så, så kan det gå!
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-12 22:17:12 följande:
    så, vad är speciellt idag?
    Jag tycker om att läsa lite vad som sker, men hela fl var helt dött.... Alla trådar som är värda att läsa...
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-12 22:32:30 följande:
    Det är lätt att göra misstag. Han ska ändå föreslå att de träffas så att de, mellan fyra ögon, kan reda ut det så att han kan "avsluta" det och gå vidare.
    Hoppas att han kommer över henne fort. {#lang_emotions_sunny} Förstår att han vill ha ett "avslut".
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-12 22:32:58 följande:
    att ingen skrivit i dom eler att de inte syns?
    Att ingen skrev.
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-12 22:35:36 följande:
    Så det är inte bara jag, utan det är en konstig dag eller?
    Jättekonstig.

Men nu börjar det bli dags för mig. Gäspar käken ur led....

Kram på er alla och sov gott!!
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-13 11:38:44 följande:
    Är du glad som en sol idag?
    Ja, jag har fått reda på att min pappa kan sitta barnvakt under stor del av de närmsta veckorna så jag inte missar alla föreläsningar i skolan!
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2010-01-13 15:50:08 följande:
    Vad kul och skönt för dig!
    Ja, jag var lite stressad där ett tag när inskolningen på dagis låg några veckor EFTER termisstart.....
    Audiatur et altera pars
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-13 16:53:23 följande:
    Men vad skönt!!
    Helt super duper!!
    Audiatur et altera pars
Svar på tråden Tråddödare forts....