Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-08 23:34:32 följande:
    Fast nu är det ju faktiskt så att jag inte får tala om för främlingar när jag jobbar och med vad. Bara det ena eller det andra. Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Typisk mafioso!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:36:18 följande:
    Du kör värdetransporter för securitas..Måste du döda mig nu? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Kan du sluta upprepa securitas hela tiden? De är så sexiga i sina väktaruniformer så blir alldeles....glad{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:38:58 följande:
    Inte illa.. När du kommer på vad jag heter så inboxa det till mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag är väl inget medium heller! Du måste ge mig mer info än så
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:40:07 följande:
    Hehe.. varför tror du jag vill ha honom i en sån uniform då. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ah! Scratchy i securitasuniform...det är inte illa det!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-08 23:44:29 följande:
    Nej, jag jobbar inte på tre lingon... ... och de har dessutom de osexigaste uniformerna som trampar runt på denna jord... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Johoodå, väldigt sexiga. Men vilka uniformer gillar du då/skulle vilja klä dig i om du var tvungen?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-08 23:46:17 följande:
    Okej, nu måste jag döda dig... äntligen... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Du hade chansen i eftermiddags tror jag, när jag "underkastade mig och blottade halsen"...the moment is gone..
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-08 23:47:20 följande:
    Jag är mycket snyggare i min kostym (utan kavaj)... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Yes det är sant. Svart skjorta...alltså nu måste jag sluta tänka så!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-08 23:48:47 följande:
    Vad som helst förutom där man ser ut som ett dagisbarn i bävernylon som de som jobbar på tre lingon ser ut som... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Polisuniform....
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-08 23:49:27 följande:
    Jag kan fortfarande skjuta dig i pannan... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Ja det kan du, men så vill jag inte ha det. Om jag ska dö så ska jag dö på ett sätt som känns bra
Svar på tråden Tråddödare forts....