Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-08 22:56:32 följande:
    Är inte eldfesten ert "nyår"? De brukar ha ett stort firande på vårt områdes idrottsplats där man hoppar över sju eldar för att rena sig inför det nya året och så säljer de godis och spelar musik. Jag tänker varje år att jag ska gå dit när jag råkar åka förbi. Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Roses har loggat ut nu så jag kan svara istället. Jo, det är sant. Så, nu fick du svar

Det är ett få tillfällen då iranier faktiskt kan enas
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 22:57:19 följande:
    Komma och inreda min balkong! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jovisst ska vi göra det. Skitkul! Rökrutan ska jag kalla det dock
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:01:32 följande:
    Har funderat på tvättlappar som man blöter själv, han tål inte våtservetter. Det roliga är att jag får smörja honom efter att han har tvättat sig, det bryr han sig inte om. Brukar lägga på ett lager vaselin så att det inte ska fastna för mycket i rumpan på honom så han blir röd. *k'nner mig som värsta hönsmamman* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, tvättlappar! Bra idé. Det köper du imorgon omedelbums
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:02:56 följande:
    Har gjort två bra saker idag och jag känner mig så stolt över mig själv som gjort dom. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vilka
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:03:58 följande:
    Du får kalla den vad du vill bara du får den fin. Fast vi kanske ska vänta tills snön är borta? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, vi väntar tills det blir töväder, sen kavlar vi upp ärmarna och sätter igång. Sånt här gillar jag! Var bor du?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:05:55 följande:
    Japp.. Dom kanhan ju tvätta sig med när han ändå sitter på toa, direkt efter att han har bajsat menar jag.Få nog flytta min vita fina badrumsmatta ett tag. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Självklart! Ja, flytta på mattan, du vet ju att det ändå är nåt tillfälligt
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-08 23:06:04 följande:
    Än sålänge inget farligt, förutom när han ropade Muuuuuuu till en kvinna i affären. Duktigt pinsamt tyckte jag Loppan kommer från att han älskade sitta i sin babysitter och sprätta med benen så det såg ut som om han skulle fara iväg som en liten Loppa Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Just ja! Han slängde roliga kommentarer till kvinnor. En gång hade han kastat mat i ansiktet på dagisfröken va?

Ja, jag kommer ihåg att du skrev om det att han sprätte med benen som en loppa
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:06:50 följande:
    Meh, de frågor du inte kan svara på här kan du svara på i min inbox, anytime!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 23:08:07 följande:
    Haha.. vänta tills han blir större. Min dotter satt och fes i kundvagnen på maxi, sen skrek hon.. - Men mamma vad du fiser, det luktar illa. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    *vråååååååålgarv* Shit, jag skulle gå under!!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-08 23:08:21 följande:
    Nä, ni skriver för mycket... jag blir yr i huvudet...... hej då en stund... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.

Kom tillbaks snart!
Svar på tråden Tråddödare forts....