Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-08 21:57:09 följande:
    Jaha, då får jag väl ringa runt och se om nån vet om det ska va fest i år eller inte? Kommer du till "eldfesten" chaharshanbesori? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vi ska ha egen här i stan. Min kusin är nyss hemkommen från Saudi (hon jobbade som flygvärdinna där) så vi tänkte visa hennes kille hur chaharshanbesori går till
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-08 22:01:52 följande:
    Jag försöker att inte se så mysko ut, har ju funkat rätt bra faktiskt.
    Ja, med tanke på din FB-bild
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-08 22:03:29 följande:
    fast förr i tiden VAR det viktigt att visa upp vad man hade och kvinnor VAR jävligt illa behandlade (som att våldtäkt var ett brott mot fadern/maken, inte kvinnan, i antikens grekland...)jag blir alltid så feminsitisk i just det här ämnet! men shit förresten!inte bra att de blottar sig, men nog kan man avundas enkelheten & stoltheten i resonemanget?
    Jo, jag förstår...inte kul att vara kvinna alltid - you're damned if you do and you're damned if you don't. Ungefär.

Hahah, ja enkelheten och stoltheten. Vad ska vi kvinnor kontra med? Hur stora dicks våra män har? Om man läser på sexforumet här på FL så ser det faktiskt ut så. Som om vi kvinnor inte har något att vara stolta över hos oss själva.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 22:07:10 följande:
    Määäh, ta honom till stockholm. Vilken fest ni än har i ert lilla stad kan ju knappast jämföras med Stockholm-festen. Har bott här i snart 11år och aldrig missat den festen. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    I know i know! Men just nu ser läget ut så. Jag ska försöka komma upp till storstan nån gång SNART!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-08 22:10:23 följande:
    Oh dear!Den måste jag ändra snart. Ser ut som en förrymd mentalpatient där ju!Varför har du ingen bild på dig på fejjan?
    Har jag väl?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 22:11:54 följande:
    Därför att när jag sitter ner bredvid en som är överviktig så når mitt ansikte precis där deras rumpa tar slut och ryggen börjar.......Nej, fan nu är jag otrolig taskig. Bortse från det där skinkan i ansiktet meningen. Kan du svara på hårfärg/ögonfärg nu? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Blåa
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-08 22:13:45 följande:
    har tänkt på att en hel del tjejer här har användarnamn som "Jontes_tjej", "Gretas mamma08" etc -vi har svårare att ta för oss som 'bara' oss själva utan framhäver oss mest i förhållande till andra.tyvärr.
    Eeeeeexakt! Case closed!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 22:13:18 följande:
    Glöm inte hör av dig när du bestämmer dig. Oki? Ser fram emot dejten. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Sure thang babe. Men kan inte vi gå till nån annan restaurang än Bamboo?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-08 22:15:36 följande:
    Ja nej jag menar profilbild!
    Jaha..nä jag tänkte inte outa mig för de som inte är i min vänlista bara. Och det finns vissa som jag vill hålla mig hemlig från
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 22:16:38 följande:
    Ja. Hårfärg/ögonfärg tack. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Han är för slö! Jag svarade dig för några inlägg sen
Svar på tråden Tråddödare forts....