Nej, jag lämnar er. Det är sent och jag ska iväg till mamma igen imorgon runt 6....måste få lite sömn. Sedek: Tack gubben för att du lyssnade och skrev några rader till mig när jag behövde det. Snällt. Det hjälpte. Tack!Velour: Ha en underbar kväll aziz. Glöm inte hör av dig när du bestämmer dig för resan. Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Ha en underbar kväll du med gherti! Och hoppas att allt går bra imorgon också. Kram och godnatt
Dagen dilema här hemma.. sonen, 5 år, vill torka sig själv när han har bajsat. Visst har jag sagt, vill ju inte hindra honom när han vill själv. Men detta innebär att han måste duscha alt. tvätta av rumpan varje kväll.. ni fattar nog varför själv. Men nu har han kommit på att han inte vill duscha varje kväll, så nu vill han inte torkar sig själv längre. Så hur gör jag?Vill ju att han ska lära sig torka sig själv och han ville ju innan, men han måste ju göras ren varje kväll för han är inte sååå bra än på att torka sig själv. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
WHAT???????????Vad har du för smak? Fast i och för sig så blir det bara mer kvar för mig. :)Sorry aziz om jag missat dina inlägg. Var upptagen med att lägga upp bilden så jag hann inte läsa alla inlägg. Puss på dig. Glad igen? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Kramkram!
Är bilden uppe nu eller misslyckades det igen? (orkar inte titta själv )
Men det bara knöla ihop sig och han ska göra det själv, det är därför jag har valt att stoppa honom i duschen för där kan han inte misslyckas med att bli ren.Eller så har han bara använt duschslangen för att spola av sig i rumpan, men problemet är att han har inte så bra koll på slangen så hela badrummet blir blött. Jag har frågat om jag får hålla den åt honom men nej. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Hm...våtservetter! Jag vet att även de kan vara jobbiga men bättre än blött toapapper iaf.