Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-08 22:16:38 följande:
    Ja. Hårfärg/ögonfärg tack. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hårfärg = brun/mörkbrun (av det jag kunde se eftersom han är snaggad)
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 22:20:02 följande:
    Och så är han säkert blond oxå.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hehhe...han skrev själv ovan att han, iallafall, är mellanblond. Så han är över average.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 22:20:46 följande:
    Jodå, klart man kan. du bestämmer. du är min dejt du bestämmer. Jag ska va en riktig gentleman. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Phu! Nu känner jag mig som en tjej igen
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-08 22:21:33 följande:
    Puss på dig!
    Åååh{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 22:22:21 följande:
    Hmmmm.....ögonfärg: perfekt...hårfärg: man kan alltid raka. Har du inte sett bilden jag har i min bildgalleri? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men ignorerar du mina inlägg?? Jag skrev ju att han är snaggad. Snaggish i tell you!
  • Velour

Roses, har du tänkt på att syrianerna (eller kanske turkarna) säger guzz till tjejer?

För er som inte vet, gooz på persiska betyder fjärt

• Velour
    Roses skrev 2010-02-08 22:25:44 följande:
    Meeeeeeen ursäkta mig då. Jag upptagen med att lägga ut bröllopsbild och samtidigt är jag nyfiken på vad sedek svarar och så kommer du och lägger dig i. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag lägger mig alltid i!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 22:30:00 följande:
    Men jag skickar iväg bilden. Den vill inte. Kan ni se nåt i galleriet? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nope, nada! Men jag ska säga dig att FL på sistone haft problem med just bildgalleriet. Det är nästintill omöjligt att lägga upp bilder. Man måste försöka väldigt många gånger.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 22:30:05 följande:
    Undrar hur de tjejerna/kvinnorna idetifierade sig innan de fick partner och barn, mamma/pappas flicka? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Sökande!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-08 22:34:57 följande:
    Men deras tjejer kanske heter guuz. Nej, ska sluta va elak. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, elakt
Svar på tråden Tråddödare forts....