Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-03 21:16:39 följande:
    Kolla min pres, i statusbubblan
    Hehe... jag kör på samma...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-03 21:23:11 följande:
    Skönaste kommentaren! Men gå ut och ta din promenad nångång! (så jag kan åka iväg och köpa mina giftpinnar)
    Du får gärna gå även om jag är kvar.

Men men, nu är jag on my way...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-03 23:17:40 följande:
    Det där har jag just praktiserat, funkar huuuur bra som helst
    Vilket skulle bevisas...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-03 23:19:13 följande:
    Teflonpannan går och lägger sig, får se om jag mår bättre i morgon.God natt på er!
    Oj, mår du inte bra? Jag tror du vilat dina organ så mycket att de blivit alldeles slappa. Ingen styrsel kvar liksom...
    延雪平最好!
  • Scratchy

Jag blev den 7777:de som klickade i tråden.

延雪平最好!
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-01-03 22:51:04 följande:
    "Givetvis så ligger det inte bara hos själva arbetaren att effektivisera arbetet, utan också från ledningen.Vilket jag anser att kommuner, landsting och staten har en hel del att ordna med.Men samtidigt kan du inte komma och säga att kommunen och landstingen och statn intekan ge ut frikostiga löner.Är du dessutom extremt duktig och effektiv inom ditt område är det också möjligt att få ett bättre erbjudande från ett annat bolag. Så fortfarande, effektivitet är lönande.Oerfaren eller ej. Men till skillnad från många här inne så har jag arbetat med just den här typen av frågor. Så helt utan mark för fötterna är jag inte.Dessutom så  handlar det till 75% om att se bortom sina begränsningar. Vilket 75% av befolkningen inte gör."vilka 'bolag' finns i kommunerna..?
    Ja, jösses. Jag kommer inte på någonting att skriva tillbaka till henne. Mina nitningar bygger på att det i alla fall finns någon form av verklighetsuppfattning hos den som tar emot förolämpningen. Om det inte finns det så har jag liksom ingenting att komma med. Jag har alltså hittat min akilles-häl.

Men kom igen: "Dessutom så handlar det till 75% om att se bortom sina begränsningar. Vilket 75% av befolkningen inte gör." Hon har uppenbarligen gått en kurs baserad på amerikanska säljteknik. Som alla vet kan amerikaner bara hantera en siffra per dag så därför repeterar man alltid samma. Hade det till 83% handlat om att se bortom sina begränsningar och bara 64% gjorde det så hade det inte funkat som argument.
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-03 23:25:51 följande:
    Jag har aldrig fattat det här uttrycket...Skulle vilja lära mig exakt när/var/hur man använder den.
    Man använder det för att ta udden av Sedeks inlägg. Han fattar inte heller vad det betyder, vilket leder till förvirring och så tappar han bort var han var någonstans.

I övrigt har jag ingen aning om vad det betyder eftersom jag aldrig använder det förutom mot Sedek.
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2010-01-03 23:31:10 följande:
    Aj f-n, tänkte inte på det. Nej, nu måste jag gå och lägga mig, för mitt senaste inlägg i den där "vatten-på-en-businesswoman-gås-tråden" var för dumt...
    "vatten-på-en-businesswoman-gås-tråden"

延雪平最好!
  • Scratchy
    Polly S skrev 2010-01-03 23:29:52 följande:
    nita henne ändå!
    Jag ska försöka. Måste fortsätta fundera bara...
    延雪平最好!
Svar på tråden Tråddödare forts....