Tråddödare forts....
Men jag är faktiskt lite rädd för henne. Det är som att skjuta ett spöke med en pil. Man får garanterat ingen effekt, men det finns risk att aset blir förbannat och hemsöker en.
Men jag är faktiskt lite rädd för henne. Det är som att skjuta ett spöke med en pil. Man får garanterat ingen effekt, men det finns risk att aset blir förbannat och hemsöker en.
Okej, nu har jag gjort ett försök mot den rabiata försäljerskan som jobbar för provition. Vet inte hur bra jag lyckades, men jag har gjort något i alla fall. Nu är det bara att invänta svar och hoppas att jag har inspiration och kreavititet till nästa runda.
En eloge till alla trådvänner som försökt före mig. Ni är tappra och har gjort en väldigt god insats allihop!
Fiona! Inte för att kritisera på något sätt men jag tycker att du var lite oklar på detaljerna i inlägg #2737. Kan du förklara lite mer utförligt?
Oj, jag glömde säga det roliga. Kolla i mitt inlägg #394 i tjejen-med-annorlunda-verklighetsuppfattning-tråden. Jag nämner här en "rak kurva" i syfte att se om hon nappar på betet. Gör hon inte det så kan jag påpeka det för henne sedan, så verkar hon lite dum.
Alltså, det finns inga raka kurvor om inte det var uppenbart...
Själv är jag mest nöjd med mitt sista inlägg eftersom det var mer kärnfullt. Det gick mer rakt på sak liksom...