Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Har ni inte hört Prokofievs pianokonstert nummer 5 så måste ni lyssna på den. Heeeeeelt fantastisk!

• Scratchy
    Velour skrev 2009-12-28 19:10:34 följande:
    Det positiva eller det negativa ?
    Det kärleksfulla, sensuella, sexiga... mmm...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-28 19:11:41 följande:
    Ska youtuba den sen
    Eller så inboxar du mig din mailadress så skickar jag över den som en fil med bra kvalitet. Youtube gör inte Prokofiev rättvisa.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-28 19:19:07 följande:
    Oookeeeej....luugn och fiin nu, Scratchy..
    Behöver nog en kall dusch för att lugna ner mig nu...
  • Scratchy

Va?

Min kameltråd har blivit flyttad till Sandlådan! Jag känner mig kränkt!

Alltså, jag haaaaar faktiskt vunnit 40 kameler på poker. (Det var i och för sig länge sedan och jag tror inte att jag kommer få dem, men ändå...)

Jaja, skit samma, det har utvecklats till en sandlådetråd trots att jag försökte vara seriös, så jag antar att moderatorn har rätt. Jag kanske inte skulle ha spunnit vidare på de skämt som andra började med. Delvis mitt fel.

Jag är i alla fall glad att den har fått över 10.000 klick på mindre än två dygn och legat på hetaste debatter-listan nästan oavbrutet sen den skapades. Så jag kan ändå sova gott...

• Scratchy
    Velour skrev 2009-12-28 19:21:31 följande:
    Eeh..ööh..njae...?
    Why the fuck not? You don't litar på Scratchy? Jag spammar inte (för jag vet inte hur man gör)...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-28 19:24:36 följande:
    Tänkte föreslå det, men bättre än en kalldusch är nog att du kastar dig ut i snön - naken. Det blir dubbel kyla, det är både kallt i luften och i snön. Det lär nog kyla ner dig totalt och lite till.Sen riskerar du nog att bli upptäckt av grannarna, vilket är tillräckligt avtändande. Om du inte är exhibitionist
    Finns ingen sjö här i närheten. Det finns en gödselstack några hundra meter bort, men jag vet inte... avtändande ja...
  • Scratchy
    Midka skrev 2009-12-28 19:25:03 följande:
    I övrig har jag varit på Äventyrsbad i em och vi ( jag och sonen)har haft mkt trvligt!!!!!
    Var det kallt i vattnet? Om ja, var god att tala om platsen där sagda äventyrsbad finns!
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2009-12-28 19:29:18 följande:
    Var det kallt i vattnet? Om ja, var god att tala om platsen där sagda äventyrsbad finns!
    Jag fick flygplansnumret!
  • Scratchy

Ord blind skrev 2009-12-28 19:30:34 följande:

Borås? Lerum?
    Gissar du nu?
Svar på tråden Tråddödare forts....