Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-05 00:45:59 följande:
    En skopa med ost...låter sådär lagom gott. Vad gott med er fika. Jag åt precis en macka med mörkt bröd, tre korvskivor och två tomatskivor på. Yum!!
    låter gott det med!

hur dags går din son och lägger sig? (tänkte på att du var så kvällspigg själv, BM sa till min mamma att det var ärftligt... )
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 00:54:20 följande:
    Han brukar lägga sig runt 20.30. Ärftligt? Det kanske är så, jag vet inte. Min mamma lägger sig otroligt tidigt, men det är för att hon vaknar i ottan. Min pappa brukar lägga sig sent, så jag kanske har fått det av honom.
    båda mina föräldrar är nattugglor så inte undra på att jag blev som jag blev!

bor sonen hos dig på heltid?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 00:12:58 följande:
    Vart tog Scratchy vägen förresten?
    ja, var är Scratchy?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 01:02:41 följande:
    Ah, så i ditt fall är båda nattugglor? Men jag tycker att det är otroligt mysigt att vara vaken lääänge. Natten känns alltid så speciell. Ja, sonen bor hos mig på heltid, men vi har delad vårdnad. Sonen träffar sin far tre ggr/vecka.
    ja, natten rår man om själv på ett annat vis!

funkar den biten bra? trots hans mamma..?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 01:03:37 följande:
    Lite konstigt att han inte är inne med tanke på att han brukade vara vaken längst.
    ja precis. kan han ha bättre saker för sig?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 01:08:09 följande:
    Vi har haft många gräl och turer fram och tillbaka hos Familjerätten om detta, men annars funkar det. Han vill ha växelvis boende, men det vill inte jag. Jag vill inte vara ifrån min son i en vecka. När han blir äldre, myyycket äldre, och vill vara en vecka hos sin far, så kanske jag går med på det då. Men absolut inte nu.
    tror du är en cool mamma!
  • Polly S
    nummer! smygis!

Velour skrev 2010-01-05 01:11:08 följande:
    En pudding
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 01:14:33 följande:
    Ah, just det. Ett nummer fick jag. Tackar! Så, hur många barn sa du att ni har?
    inga alls, bara hund (och nej, det är inte min bebis eller annat blaha)
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 01:20:33 följande:
    Hahah Det var roligt skrivet! Det finns följdfrågor på detta, som du vet, men de är nog för dumma för att ställas, så jag låter bli
    som lärare har man hört alla dumma frågor. eller förlåt, det finns inga dumma frågor menar jag ju förstås.
    fråga på du!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 01:27:36 följande:
    Men då vet jag mina få frågor bara kommer att vara bland de många dumma du får. Nä, men har ni valt att inte skaffa barn eller blev det bara så? Jag är av den åsikten att man inte måste skaffa barn eller att man inte måste gilla barn ens, men det är alltid intressant att veta varför folk gör på ett visst sätt. Vi som skaffade barn får också vi svara på frågor som "var det planerat?" etc.
    är det inte ganska oförskämt att fråga om det var planerat?!

nej, ingen av oss har haft ngn barnlängtan. alls.
    as simple as that.
Svar på tråden Tråddödare forts....