Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-05 01:32:47 följande:
    Jag har faktiskt aldrig känt att det varit oförskämt att fråga mig om min son var planerad. Vet ju att många blir med barn utan att riktigt ha pratat igenom det och faktiskt bestämt sig för det, men ändå behållit barnet när det väl blev till. Kanske därför som många undrar om det var planerat (vilket det var i mitt fall). Ok, då vet jag er orsak. Så!
    jag som inte varit i den sitsen tänker ju lite att man skulle ta det som "tänkte ni er för? varför skaffade ni barn?", men så är jag också smått paranoid.
  • Polly S

nope, dags att ta ut hunden, sen läsa. ska bara hitta ngn ny bok att börja på.

gonatt och sov gott Velour!

• Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 10:51:22 följande:
    Woho, FL har fixat galleriet hos mig nu! Nu kan ni få se de där rutiga pumpsen jag köpte, ligger i min Övrigt-mapp
    snygga skor!

är det du med sonen på bilden där han är 20 mån? vad fina ni var!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-05 10:15:42 följande:
    Njäää inte så,  men när folk tycker att vi näst intill misshandlar vår son för att vi inte "skaffar" syskon, kan jag snea ur lite.. (Ursäkta att jag dyker in i "er" koversation...)
    oj, så jag som ensambarn är alltså misshandlad?
    good to know.
  • Polly S

nej, dags att börja med lunchen inför finbesöket!
    ha det bra!

• Polly S

hej! I'm back!
    trevligt besök och sen har Maken & jag sett "The Curious Case of Benjamin Button" och nu har jag börjat jobb-angsta lite... {#lang_emotions_throwup}
    ni då?

• Polly S
    Harlow skrev 2010-01-05 17:30:52 följande: Hej favvoFiona!
    Vi sticker till Spanien inom en vecka, och är borta i några månader... Skönt.
    och i Spanien är det ju bra att hålla sig à jour med Sverige genom att hänga på FL, så då kanske vi faktiskt ser mer av dig?
    saknar dina inlägg här!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 18:28:33 följande:
    Vad trevligt. Jag har också sett den filmen, och måste bara fråga, skrattade du också i slutet när han bara blev yngre och yngre så att de till slut såg ut som mor och barn? Jag skrattade så jag nästan skrek, men tydligen är jag den enda som har reagerat så också.
    nej, du är fortfarande ensam.
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-05 18:32:10 följande:
    Ja, vilken härlig bild av Sverige man får av fl...
    the best of the best!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 18:33:20 följande:
    Attans! Jag får väl öppna Ensamma klubben där jag är den enda som tyckte att det såg komiskt ut
    starta en på facebook!
Svar på tråden Tråddödare forts....