Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Harlow skrev 2010-01-05 19:29:02 följande:
    jahaja, kikar in och snyter numret bara sådär!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-05 19:33:39 följande:
    Hoppas det inte var träffen hos Isso!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ljuspunkter är oerhört viktiga. Säg till om vi kan hjälpa på ngt sätt. Om vi är hos mig behöver folk inte binda sig till något. Det är bara att komma om det går. Jag tycker det vore bra om det går att samåka så mycket som möjligt. Vill inte att någon ska behöva stå utanför pga ekonomin. Kanske kan de som är mer bemedlade kunna lägga något till en pot som kan användas för dem som behöver.....
    nej, det var en fortbildningsgrej som skulle underlättat arbetet, som jag nu inte vet om den blir av.
  • Polly S

jaaa!

qwerty66 skrev 2010-01-05 19:36:32 följande:
    få se ett foto för göta-petter!!!
    Ord blind skrev 2010-01-05 19:35:25 följande:
    Nu har min man klippt mig, fick panik på mitt hår då det bara tovade sig. Såg sedan i spegel och såg ut som teskedsgumman!! Skrattade så jag grät....
  • Polly S

hmmpf!

Ord blind skrev 2010-01-05 19:43:26 följande:
  • Polly S

Harlow, hur har det gått med körkortet?

• Polly S

du är alldeles för smart ibland!

Ord blind skrev 2010-01-05 19:47:07 följande:
  • Polly S

Ord Blind, hur lägger man in bilder i tråden? (aldrig testat)

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 20:46:05 följande:
    Fasen, det tar för lång tid att leta upp dig;-(
    hur letar du upp folk? vet du vad alla heter i för & efternamn?
  • Polly S
    Harlow skrev 2010-01-05 19:51:48 följande:
    Det gick jättebra, sen en vacker dag fick jag en fruktansvärd smärta i ryggen. Jag föll ihop på golvet, oförmögen att lyfta en lem, benen helt bortdomnade - jag kved som ett skadeskjutet djur. Ringde sjukvårdsrådgivningen som genast kontaktade SOS som i sin tur skickade ambulans som hämtade upp mig (lyckligtvis utan blåljus).
    Diskbråck.
    Det tog mig nästan en månad innan jag kunde gå igen, i skrivande stund är jag mycket bättre - men nu stundar flytten till Spanien så jag får förmodligen fortsätta med körkortet där.
    Mina vänner, om ni aldrig har haft diskbråck så kan jag lova er att ni inte vill få det. 
    PISS OCH PEST OCH SENAPSGAS! Var rädda om era ryggar!!!
    Jag ber om ursäkt för uppsatsen.
    åh, fy fan! trist!
    har du haft problem med ryggen tidigare?
Svar på tråden Tråddödare forts....