Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-05 18:57:01 följande:
    hmm. nu måste jag kolla om jag är med i några grupper bara därför.
    shit jag hade ju flera stycken -skyller på att det var skitlänge sen jag gick med som gör att jag glömt dom, inte tilltagande demens.
    ett par lärargrupper, en Terry Pratchett, en Tim Burton och en London-grupp. {#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 19:14:01 följande:
    Åh, men MUMS! Igår bakade du morotsmuffins, idag pizza...Shit alltså. Jag vill haaa!!
    som sagt, jag är ganska bra på att baka -tror jag iaf.
    brödet hade ju varit en grej att ta med till tråddödarträffen men nu hänger jag inte alls med i svängarna på vad som är sagt längre om när, var eler varför.
    jo, OK då, varför har jag nog koll på.
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 19:14:52 följande:
    Vi väntar på att vår pizza ska levereras
    mäh, du kommer säkert ge ditt barn chips också! *chockad*
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 19:14:30 följande:
    Nej, det var första gången jag garvade åt den, men jag är också sådan som skrattar där det inte passar sig.
    jag med!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-05 19:19:42 följande:
    Vi var och arbetade en heldag med en föreläsare som hade det största paketet jag (och min kollega) sett! Jösses vad vi fick kämpa mot skrattet. Inte för hur den stackarn såg ut utan för att hela situationen blev så absurd!!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-05 19:19:42 följande:
    Vi var och arbetade en heldag med en föreläsare som hade det största paketet jag (och min kollega) sett! Jösses vad vi fick kämpa mot skrattet. Inte för hur den stackarn såg ut utan för att hela situationen blev så absurd!!
    jag och en kollego kör klyschbingo när utbildningschefen kör sina uppstartstal på höst och vår och håller på att bryta ihop och väser "bingo!" till varann.
    ingen annan verkar fatta.
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-05 19:21:58 följande:
    Nej, det har han bara stulit ur skålen då och då, men han får nog smaka muffins imorgon när vi ska ha lite fika. Det är mycket svårare att hålla honom borta från kattens torrfoder...
    haha, jag undrar vad prettomammorna skulle säga om kattmaten!
  • Polly S
    Polly S skrev 2010-01-05 19:22:56 följande:
    haha, jag undrar vad prettomammorna skulle säga om kattmaten!
    eller, alla svar är väl iofs att man är oansvarig?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-05 19:16:54 följande:
    Vad tycker ni? Är det skarpt läge att bestämma var vi ska ha tråddödarträffen (tdt)... Alternativ A: 24 timmars kryss från Sthlm (avgång morgon 27 feb eller kväll 27 feb). Kostnad: Resa inklusive mat 1 gång ca 5-600 kr. Alternativ B: Träff hemma hos Midka, nära Uddevalla, samma datum. Kostnad: Resa och om man vill bidra till mat. Alla som verkligen tänkt åka med är berättigade att rösta. Flest röster vinner. OK?
    jag lägger ner min röst.
    det kanske inte märks så mkt här, men jag mår ganska dåligt över min nästan ohållbara jobbsituation och den ljuspunkten jag såg för våren verkar fallera, så jag vill eller törs inte binda upp mig på ngt.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 19:24:39 följande:
    Hahaha! Hör inte chefen er?
    vi är minst 70 lärare så nej. tricket är att inte sitta längst fram.
    rektorn kanske har märkt det, men han skulle bara skratta.  utbildningschefen däremot verkar ta sig på alldeles för stort allvar...
Svar på tråden Tråddödare forts....