Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-05 21:43:42 följande:
    så är det att vara utanför... Tyvärr.. vissar har det och andra inte.
    hmmpf!
  • Polly S

appropå ingenting: känns det inte som om det är mer drag i den här tråden än i förra? eller är det bara jag?

• Polly S
    Midka skrev 2010-01-05 21:48:41 följande:
    Både och... i förra tråden var det mer drag mellan isso och sedek.. Det har lugnat sig. Ist är det velour och S-mannen.... 
    var inte det i den 1:a tråden?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 21:48:32 följande:
    Poppis vet jag inte. Jag är bara vän med Midka och Isse nu (på FB) Har visserligen träffat två IRL....tror nog att jag visat stort intresse som har gjort att de också gått med på det. Eller så beror det på att jag är enda blatten i tråden
    2 på FB, 2 IRL, bättre siffror än alla andra i tråden -genetiskt I tell you!

alltså, jag är knappt aktiv alls på FB och förstår inte riktigt vad folk gör där egentligen, förutom att inboxa gamla vänner och hålla kontakten.
    vad gör ni?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 21:52:22 följande:
    Fan, nu känner jag mig som apan..alla känner apan etc. Måste nog tona ner mig lite..
    nej, gör inte det!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-05 21:58:03 följande:
    Nu har jag lärt mig att jag kan ha kontakt med er!!!
    ja, det var ju en idé -har inga 'nät-vänner på FB!
  • Polly S
    nilla 1972 skrev 2010-01-05 22:01:07 följande:
    hej , läget här då ?? här är det bra. ledig i 2 dagar nu , gick av nu 21,30. sååå skönt det ska bli. ja börjar kvällen me en liqör 43 mums.
    hej!
    hur var kryssningen?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 22:01:13 följande:
    Nummer!!! Grattis! Tycker du inte att jag ska tona ner mig?
    never!
  • Polly S
    qwerty66 skrev 2010-01-05 22:07:05 följande:
    nä... nu loggar jag på WoW :) blir ju inget hångel i denna tråden :) jag saknar Harlow (tutteeeee) Isnogood vaffan hette hon natt portiern från göteborg som uppfann ordet "kluttar" .... sen en tjej som jag inte kommer ihåg namnet på så har varit borta lika länge somnatt-portiern... inget ont om er andra brudar :) men några har försvunnit...
    *blir kränkt*
  • Polly S
    qwerty66 skrev 2010-01-05 22:07:05 följande:
    nä... nu loggar jag på WoW :) blir ju inget hångel i denna tråden :) jag saknar Harlow (tutteeeee) Isnogood vaffan hette hon natt portiern från göteborg som uppfann ordet "kluttar" .... sen en tjej som jag inte kommer ihåg namnet på så har varit borta lika länge somnatt-portiern... inget ont om er andra brudar :) men några har försvunnit...
    kluttar-tjejen (aj, vilket epitet!) och den andra (anonymt värre!) kommer jag inte ihåg alls... {#lang_emotions_embarassed} kanske var före min tid?
Svar på tråden Tråddödare forts....