Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-04 17:21:02 följande:
    Ah vad synd, men är det omöjligt att få ett badkar?Min son är fem år.
    Nej, tyvärr.. dessa lägenhetena är handikappsanpassade så det är därför. (inser att jag bjuder på denna men vad fan.. klåda.. hit me ).

Lika gammal som min då, född -05 eller -04?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-04 17:29:05 följande:
    Egentligen ser jag inget fel i att vara ordningssam, tvärtom, jag kan själv bli rätt extrem ibland. Men som sagt, ibland. Mycket beror mitt humör också, men i helhet vill jag ha det rent och prydligt.
    Samma här, trivs som bäst när det är undanplockat och rent. Dammsuger i storsett vare dag, mår dåligt om det ser skititgt ut.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-04 17:30:49 följande:
    Hahahah, ja vi får se vad han kommer att förbereda för dig Lillen är född 04. Så han blir sex år i september i år.
    Mmmm.. känns som jag gav honom en rejäl passning där som han inte kan låta bli att kommentera.

Då är han 1 år äldre än min son, han är född -05, men de är nästan lika gammla. Vad heter han, om du vill skriva det här?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-04 17:33:37 följande:
    Samma här, lillgrisen är hungrig säger han.
  • Mandi74

Puhh.. sonen i säng och äntligen lite tid för sig själv.

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-04 21:10:31 följande:
    Vilket på FL tolkas som att man inte är en bra mamma För en bra mamma ska inte vilja ha ensamtid. Vad är ensamtid förresten? Det borde man väl ha tänkt på innan man skaffade barn, att man inte kommer att orka med dem? Gamle gode FL, vettu!
    Mmmm.. dessto roligare att säga att SONEN SOVER OCH JAG HAR ENSAMTID = tystnad, lugn och ro.

Skrev med stora och feta bokstäver så alla tjuvläsare verkligen ska se det.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-04 21:39:28 följande:
    Så ska det se ut!
    Haha.. finns ju inget bättre än att reta upp andra.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-04 21:49:15 följande:
    Fast mest gillar ag att gå emot PK-morsor. De är en samling hönshjärnor som behöver en knäpp på näsan då och då, så de inte glömmer att det finns andra verkligheter än deras rosa isolerade värld.
    Mmmm.. men bitterfittorna är ganska roliga att reta upp oxå.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-04 21:54:16 följande:
    Det där är lite luddigt. Vilka räknar du som bitterfittor? Alltså i vilka sammanhang/frågor?
    Jo det är lite luddigt, det håller jag med om.. men lite dom som blir sura om man inte håller med ts eller de som skriker så fort man skriver nått som är motsattsen till vad alla andra sagt. De som typ retar sig på allt man gör..
Svar på tråden Tråddödare forts....