Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-07 20:59:50 följande:
    Om jag kan? Klartt att jag kan.
    Upp till bevis.. om inte annat så har väl du en miniräknare i din dator du oxå.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Han har ju packat upp den, tagit bort alla skyddsklistmärken och satt den på laddning. Lådan vet jag inte ens vart den är..

Ska fan använda den för att ringa till honom och säga, tack för telefonen, bli  inte arg nu men jag vill inte träffa dig mer eftersom du inte klarar av att vi bara är vänner... Moahahahahahahahahahahaha....

• Mandi74
    Midka skrev 2010-02-07 21:04:03 följande:
    Det är nog där skon klämmer... Ledarskap, ekonomi, förvaltingskunskap eller pedagogik... Ganska brett... Jag har inte rikgtigt bestämt mig. Vad det än blir kommer det ske efter arbetstid så det vill till att jag är motiverad!
    Ekonomi.. är tråkigt.
  • Mandi74

Fans, jävla skit.. förösker skriva ut bilder på barnen, men det som ska vara svart blir blått..

- det känns som jag har värsta pms:en men det är inte dags för det än, bara morrar ändå antar jag -

Klådan.. nu får du tända till så jag har någon att bråka med!!

• Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-07 21:07:01 följande:
    Jag hade ingen aning om att du var så blåst...
    Kom från rätt trut, du har ju ff inte bevisat att du kan.. {#lang_emotions_cool}
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-07 21:11:44 följande:
    Och du har inte bevisat att du ser komplexa samband i konversationer. Eller använde du din oxymoron medvetet? Nä, trodde inte det...
    Vet du vad jag hatar.. folk som försöker verka smarta genom att använda ord som de tror att ingen annan förstår, men som vilken idiot som helst kan googla fram.

Det värsta av allt sen, är att hur jag än tolka det du skriver så tolkar jag det fel enligt dig.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-07 21:24:12 följande:
    Hohohoho!Fast det är inte alla Flashbackare som är elaka/konstiga
    Nä.. jag är oxå medlem där. *erkänner*
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-07 21:25:06 följande:
    Velour: 31.2%Fiona: 12.1%Scratchy: 10.1%Midka: 7.9%JhA: 7.5%Sedek: 7.4%Roses: 6.66% (Förvånade?)Izzy: 4.9%Ordblind: 3.7%Grizzy: 1.3%Harlow: 0.3%Confligere: 0.3%Övriga: 6.84%
    Schysst att jag fick vara med..
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-07 21:26:17 följande:
    Kan du ett bättre ord för oxymoron?
    Idiot..
Svar på tråden Tråddödare forts....