Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-04 22:03:09 följande:
    When hell freezes over...
    Tur jag har stort tålamod..

Fast jag trodde att jag fick en när jag fick bli din bitch.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-04 22:00:52 följande:
    Ah, en majoritet i en tråd med andra ord? Vi kan säga såhär, i rasisttrådar brukar majoriteten vara antirasister. Då är ju rasisten i minoritet och får en massa hugg av majoriteten. Då måste ju majoriteten vara bittefittor
    Nu ska du inte vara sån.. orkar inte i kväll.

Bitterfittor = de som alltid ska ha rätt, även när de har fel eller som bara kommer in i en tråd och tjurar, beter sig illa för att dom inte fått nått på ett tag.
  • Mandi74

Bitterfittor = alla som inte håller med mig!

• Mandi74
    Midka skrev 2010-02-04 22:18:04 följande:
    Hej tråden förresten! Har ägnat en liten tid till att läsa ikapp (ca en timme!!).Jisses vad ni har avhandlat många saker.Mandi, Mandi: vad ska jag säga? Vill du komma hit och dammsuga lite? Annars kan du komma hit och krypa upp i soffan och så kan jag göra lite varm choklad och ostsmörgås och erbjuda lite kramar och säga att allt blir bra??  (Jag kanske ljuger, vad vet jag, men om det får dig att må bättre...?)Velour: Bit ihop! Efter regn kommer sol!  Du har i alla fall ett mål som någon klok människa skrev.Fiona: Ta inte skit! Du är så himla smart, rolig, tuff. Låt inte folk sätta sig på dig. Jag veeet att det inte är lätt (särskilt inte om det gäller nära människor) men... Faan!! Ta inte skit!JhA: Människor dör bara med skalet. Tänd ett ljus i fönstret eller i trädgården och samtala lite med honom. Han kommer att höra och du kommer att höra hans svar. Knäppt? Kanske, eller är jag närmre sanningen än andra vill se....Rose: Skönt att du är tillbaka från perioden! Ni andra: go genders!!!!Har vi blivit en flock? Jag är på väg in i mens, jag med vilket skulle kunna tala för att vi annammar flockbeteenden vilket skulle vara ytterligt konstigt eftersom vi är långt ifrån varandra fysiskt....
    *kryper upp i soffan, drar en filt över mig och väntar på min varma choklad*

• Mandi74
    Midka skrev 2010-02-04 22:48:24 följande:
    Fördelen är att S-mannen inte orkar läsa tillbaka så långt så jag får väl skriva en sjuhelvetes massa inlägg så kommer han inte se detta...
    S-mannen aka Klådan har fullt upp med att bitcha mig så det är lugnt, jag tar smällarna för er allihopa.
  • Mandi74

Jag har ingen koll på när jag ska ha mens, tror jag hade den för inte så länge sen. Jag säger till nästa gång så får ni komma ihåg det åt mig i fortsättningen.

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-04 23:36:06 följande:
    Godnatt allihopa!Mandi...svarar dig imorgon Kramar!
    Det är lugnt, har ont i huvudet så jag tänkte faktiskt hoppa i säng nu jag oxå.

God natt!

Kram allihopa!
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-05 12:11:10 följande:
    Velour:Tack, tack. Blev så glad när jag såg att inlägget var där. Du anar inte hur otrolig rörd jag är & tacksam.  Den platsar i kategorin ( Det bästa tjänsten nån nåsin har gjort för mig ). Så snällt. Tack, tack, tack. Nu kan jag äta min mat i lugn och ro. Puss & Kram Nazi.
    Det är skönt med rätt vänner.

Fina rosor..
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-05 12:27:18 följande:
     Hej tjejen.Om du bara visste hur motvillig jag loggade in på FL. Hade ingen lust att skriva alls så du förstår att jag blev glad när jag såg att inlägget var där. Sitter här och äter min lunch i lugn och ro. Skönt :)Hur är det med dig idag då? Bra? Bättre?
    Hej! Jag förstår det, ibland är det inte mycket som behövs för att göra ens dag.

Jodå, det är ok.. trött som vanligt men annars lugnt, njuter av vädret.
Svar på tråden Tråddödare forts....