Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-07 03:44:16 följande:
    Dags för uppdatering av antal inlägg per tråddödare i den här tråden! Listan börjar med den som har gjort flest inlägg och avslutas med den som har gjort minst antal inlägg. Hoppas att jag inte har missat nån. Isåfall - skriv mer då så att du syns! Velour (inkl. detta inlägg): 3199Fiona: 1224Scratchy: 1083Midka: 798JhjärtarA: 765Sedek: 753Roses: 675Isnogood: 500Mandi74: 439Ord blind (som har övergett oss): 374Grizelda: 136Harlow: 36Confiligere: 25
    Vilket jobb du har gjort..

Fast det är kanske inte så svårt om man trycker på "visa endast", känner mig nöjd eftersom min medverkan varit så kort.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-07 11:45:03 följande:
    Jag har skrivit runt 700 inlägg och jag kom in här 7januari så jag har varit duktig :pMorning   Mår du bättre idag?
    Visst har jag, kanske bero på min lilla spamning jag gjorde för någon dag sen.

Jo, tack.. jag mår bättre, försöker att inte tänka på det som kan komma utan tar det när det kommer i så fall. Ingen mening att grubbla i onödan.

Själv då, hur är det med mensvärken?
  • Mandi74

Nu ska jg gå och diska sen fixa i ordning lägenheten, flickorna har varit här i helgen och det blir alltid kaos när dom är här..

• Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-07 12:49:30 följande:
    fortfarande inget från min mor, men nu är de väl iaf hemkomna (? tror jag...).fick dock ett jättegulligt SMS från svärmor, skönt att hon är en så underbar person när blodsbanden trasslat till sig.
    Känns som du har gjort ditt nu, nu är det upp till henne.

Skönt att du har en bra svärmor, hon kanske kan kompencera lite din dåliga relation till din mamma.
  • Mandi74

Fy vad trött jag blir på folk som inte kan respeltera vad man säger utan ska älta saker i evighet.

En kompis skickade sms och frågade om det fick komma hit, visst skrev jag men ni få komma nu då för när flickorna åker vill jag vara ensam tills sonen kommer i morron. Men istället för att komma hit så har personen suttit och sms i flera timmar om varför de inte var önskade här efter att flickorna åkt.

Så nu har jag sagt att de inte få komma alls, utan vi får träffas en annan dag, tappade helt intresset av att träffa personen efter att i flera timmar blivit ifrågasatt via sms.

• Mandi74

Så typiskt jag verkar alltid logga in när alla andra är utloggade..

• Mandi74

Får väl prata lite med mig själv en stund innan jag ska fortsätta göra nytta..

• Mandi74

Fast det är inget kul att prata med sig själv..

• Mandi74

Men man får egentligen bäst svar om man frågar sig själv.. eller så är det kanske inte.

Svar på tråden Tråddödare forts....