Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Funderar på att sätta mig och skriva blogg, som bara mina vänner kan läsa.. för att förklara läget, men jag vet inte. Får fråga Vellan vad hon tycker, när hon kommer in igen.. om hon nu gör det när jag är här.

Sitter och väntar på ett telefonsamtal som enligt min advokat skulle komma idag.. men än så länge inget. Hoppas inte jag sitter är och är nervös i onödan och samtalet aldrig kommer..

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-07 16:30:57 följande:
    alltid trist när folk inte lyssnar.
    Han dök upp ändå och han hade köpt mig en ny mobil..
    Jag har sagt nej till det innan att jag ska köpa mig en ny när jag kan, men han hade köpt en ändå.
    Jag vill inte känna att jag är "skyldig" honom nått bara för det. Har försökt ringa honom och förklara att jag kan inte ta emot den och att jag inte känner så för honom som han tror/hoppas att jag gör, men han svarar inte..
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-07 18:09:59 följande:
    Känns ju inte som en verklig vän, tråkigt med sådana "kompisar"...
    Det är egentligen ett ex som tog kontakt med mig för ett tag sen och jag tyckte att visst vi kan väl vara vänner, men han verkar vilja mer.

Han skickade ett sms i natt.. "God natt älskling" skrev han..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-07 16:47:22 följande:
    Men vilket taskigt bemötande. Förklara läget lite mer, om hur du mår och hur du känner, att du just nu behöver vara lite ensam för att organisera tankarna (om det är det du känner), att det inte är personligt mot den personen egentligen. Sen får det faktiskt vara upp till personen att hantera situationen för då har du sagt hur saker och ting ligger till.Det är jättejobbigt att bli ifrågasatt när man själv mår dåligt och inser inte personen det så får du väl sluta besvara frågorna, för att skona dig själv så att säga. Förhoppningsvis kommer personen till insikt.*kram*
    Han vet precis hur jag mår, har pratat väldigt öppet mot honom för att få honom att fatta att jag är inte redo för något förhållande och jag vill bara vara hans vän.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-07 18:13:11 följande:
    Denna vinter tar död på mig.... Är så sjukt trött o kroppen skriker vid varje rörelse...
    *styrkekramar*
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-07 18:16:24 följande:
    Ja, det verkar onekligen så... Man kan nog inte vara vän med ett ex, om det inte var ett ömsesidigt uppbrott.
    Nej, det var jag som lämnade honom..
  • Mandi74

Piss..känns som jag håller på att bli förkyld igen, såå trött på att vara sjuk jämnt. Måste kolla med min läkare om det inte finns nått sätt att förbättre imunförsvaret på som jag inte redan gör.

*går och lägger mig på soffan igen*

• Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-07 20:02:22 följande:
    I procent tack!!!
    Räkna själv..!

Eller kan du inte.
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-07 20:45:41 följande:
    Tänkte bara gå in och önska god natt, ska se tv resten av kvällen, missade ju Melodifestivalen igår Och först är det Damernas detektivbyrå, säsongsavslutning ju! Natti tråden! Kram
    Natti Natti!!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-07 20:47:58 följande:
    Ah, nu vet jag mer om läget mellan er, att han är ett ex som vill ha mer etc. Sådant där kan man nästan inte göra något åt. Mitt ex var ute efter mig under ett helt år och vad jag än sa, hur mycket jag än bad honom gå vidare och hitta nån annan så funkade det inte. Jag fick helt enkelt vänta tills hans känslor för mig försvann. Men då krävdes det också att jag inte hade nåt med honom att göra. Att du och ditt ex är vänner försvårar ju situationen.
    Men vad ska jag göra med mobilen han gav mig, försökte få honom att ta med den hem igen.. men han vägrade. Vill inte känna att han försöker köpa mig eller nått. FAN!

Svar på tråden Tråddödare forts....