• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-30 08:45:59 följande:
    God morgon på er föresten släckte lampan vid 02:20 o somnade någon gång därefter... -Upp igen vid 08:00 så i natt blev det riktigt MYCKET sömn= POSITIVT Jaa Velour, jag kämpar på med positiva listan... (negativt: det är JÄTTEKALLT ute...o inne, BURR)

Mycket sömn är musik i mina öron
  • Sedek

Nej jag har inte kopierat Scratchy i kalsongtråden, absolut inte.

• Sedek
    Roses skrev 2010-01-30 09:24:10 följande:
    Morning ;)
    Allah Akbar!

Ha en bra lördag, måste fortsätta mitt IRL med barn o annat
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-01-30 12:39:57 följande:
    Lite Yoda-visom där eller?
    Meningsbyggnad från Yoda det är
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-01-30 12:41:53 följande:
    Haha! Great minds think alike
    Oj, missade att fler noterat visdomen!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-01-30 09:30:56 följande:
     Är för trött och yr för att bli sur. Men Sobh Bekheyr annars.  
    Noterar att endast utropa detta på morgonen, när du är för trött att reagera. Dessutom sover säkert Velour.

Fast nyfikenheten på vilken reaktion jag skulle få kommer antagligen ta överhanden en kväll framöver...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-01-30 12:44:06 följande:
    Då hoppas jag att du är duktig på att använda preventivmedel annars slutar du som en TS här på FL: "Hon sade att hon käkade p-piller men nu är hon gravid, vad ska jag göra?"
    Tänkte marknadsföra ett nytt grav-test här på FL.
    En USB modell där man laddar ner ett test till datorn när man behöver, sparar det på ett valfritt USB minne och kissar på det. Sätter tillbaka det i datorn och så får man svaret här på FL i en tråd som heter "Är jag gravid-USB testsvar"

Undrar hur många test jag skulle få sålt innan jag blev stoppad, OM jag skulle bli stoppad...

Samma tillverkare som denna:
    www.miloop.com/film_view.aspx
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-30 13:23:36 följande:
    Tjena spena! Jag sov rätt gott och drömde inga konstiga drömmar den här gången. Imorse var det minus 30 grader och nur är det minus 18, så det är varm Sedek!!! Jag frågade dig en sak några sidor bak. Svara!
    Orka leta...

men jag bestämmer mig att sprida lite snällhet här så jag ska kolla.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-30 00:13:08 följande:
    Förresten, vad är du klar med? Jag trodde att du skulle sätta upp bilder på dig i peruk..trodde det var det du tog värsta FL-pausen för.. Var är bilderna?
    Dig...

Bilden ligger på fejjan, men jag postade den på ett sätt så det går inte att tagga (på en kompis press)

Ska lägga upp den här på FL och ge dig tillgång till bilderna.
Svar på tråden Tråddödare forts....