Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

qwerty66 skrev 2010-01-05 22:08:18 följande:
    btw... jag finns mycket på facebook... om ni ser en anledning att ha kontakt.... lägg till "ola sjöberg" från sundsvall :) jag är mer på facebook än här...
    men vad gör man där?
  • Polly S
    qwerty66 skrev 2010-01-05 22:15:50 följande:
    hur gör djur? du har inte facebook alltså? registrera dig... till att börja med..... Facebook söker igenom din hotmail kontakter efter kompisar och föreslår eventuella vänner.... du kan söka på egna... tex ola sjöberg.... och ansöka... sen fattar du resten såsmåningom :)
    jag har FB men det går ju liksom inte att diskutera som här, och det mesta med vännerna tar man ju i inboxen om det inte är att kommentera status/kort etc?
    vad gör du där mer än här?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-05 22:13:58 följande:
    Lilleman vill inte i kväll så jag lämnar er för och lägga oss... Ses imorgon! God natt på er.... *trådkram!!!*
    godnatt!
  • Polly S
    qwerty66 skrev 2010-01-05 22:18:05 följande:
    JA!! SA JAG NÅTT ANNAT... MALIN_GBG ELLER NÅTT HETTE HON. hon var lite gravid i höstas :)
    men bara lite...
  • Polly S
    nilla 1972 skrev 2010-01-05 22:13:52 följande:
    jorå både roligt och ett helvetes bråk. allt började bra, men sen insåg ja mer o mer va som störde mig hos den mannen så sista kvällen fick ja ett extremt raseri utbrott på honom (i hytten) han packade väskan och tänkte dra , Ja somnade men på morgonen låg han kvar. först blev ja arg men sa inget höll go min.. trubaduren på kvällen va kanon bra. första kvällen var det en soare eller va det nu heter dans + bra musik i alla fall. go forts. på året.
    oj! mycket drama iaf!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-05 22:25:26 följande:
    Nej, jag ska inte sova. Kommer inte ihåg till vem jag skrev det
    Midka?
  • Polly S

haha, nu vet jag vad både Velour & Isnogood heter IRL!

• Polly S
    nilla 1972 skrev 2010-01-05 22:38:04 följande:
    ja det var det. hehe
    är det definitivt över med exet nu då?
  • Polly S
    qwerty66 skrev 2010-01-05 22:44:38 följande:
    om det var mina referenser så har du ett fel......
    oj! nej!
  • Polly S
    qwerty66 skrev 2010-01-05 22:47:46 följande:
    kluttar var något malin_gbg nämnde.... några gäster på hennes hotell..... vettefan om de bajsat på sig i korridorerna.... det låg "kluttar" överallt iallafall...
Svar på tråden Tråddödare forts....