Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-26 23:03:43 följande:
    har iofs inte sett att ngn av dom svarat -på vårt (ditt) frieri åt dom! latmaskar! -men Isse har ju iaf okat in Gotland... ifall att...
    Meh, JAG har svarat. Och ja dessutom. Men du har väl för mycket tvål i ögonen för att se
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-26 23:12:05 följande:
    shit, är han i fel hus igen?Sedek, get out!fort, innan göran kommer!
    Antingen är han i fel hus eller så gillar han att ha många "lekkamrater"
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-26 23:13:24 följande:
    ska du också gifta dig Velour??
    No way Jose. Jag svarade ja för jag vill att det ska bli bröllop till sommaren. Objekten i fråga kallas ju för Sedek och Isnogood. Och location är Gotland. Yaay!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-26 23:14:38 följande:
    Försöker sammanfatta..Sedek ligger i issis säng som står i köket, har haft issis och nu vill han ha mat så han kan ha issis igen.Issis verkar inte ha en aning om något och de ska gifta sig på gotland i sommar om inte issis får punktering.Vellan vill ha en man med stora.. skor Midka verkar redan ha en man med stora.. skor. Och Fiona är oskyldig till allt men kommer att visa sitt rätta jag när hon blir full.Har jag missat nått?
    Ja, dig själv *nyfiken*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-26 23:20:40 följande:
    Jag har varit och rökt..
    Och snart jag med!
  • Velour

Vad ska vi ha för musik då, på bröllopet? Ska det vara live band eller nån dj som spelar eller vad?

• Velour

Jag tycker att vi i tråden bildar en liten trubadur och gör vårt bästa med att spela en fin snutt på bröllopet Pax för munspelet

• Velour
    Midka skrev 2010-02-26 23:24:31 följande:
    Jag tycker Dj. Onödigt att slösa pengar på ett band när vi kan dricka upp dem. Band är överskattat!
    Meh, era alkisar{#lang_emotions_dreamer} *springer och gömmer mig*
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-26 23:25:09 följande:

">

" target="_blank">

Faaan! Var du tvungen att visa den igen??{#lang_emotions_death}

Naturligtvis fick jag återigen panik och stängde ner den så fort tjejen dök upp
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-26 23:25:34 följande:
    Är jag tillräckligt full bara......
    Nä, du får inte bli full annars börjar du väl hjula omkring eller nåt...
Svar på tråden Tråddödare forts....