Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-25 21:34:54 följande:
    Blablablablabla.. som Scratchy skulle säga. Se till att komma i tid i morron då, så du inte få skäll för att du är försenad nu när du varit färdig nån dag! Ok..?
    Du kan vara lugn. Om jag lämnar in senare än kl. 9 får jag inget skäll. Jag får istället göra om hela arbetet
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-25 21:38:36 följande:
    Gonatt på er alla!!kram

{#lang_emotions_flower}

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 22:45:09 följande:
    då gäller det att du ställer klockan! *fastnade i telefonen*
    Visst

Men shit! Snackar du så länge i telefon?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 23:05:18 följande:
    Ja... Och hann inte mer än lägga på förrän det ringde igen.
    Jahaaaa, du hade två samtal. Men då är du förlåten
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 23:08:02 följande:
    Nej, det var bara ett men nu pratar jag igen.. skrev mitt inlägg sen ringde det igen. Orkar inte prata i telefonen mer nu..
    Det är tufft att vara populär
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-25 23:14:26 följande:
    Hej Vellan Klar med hemtentan?Är lillen frisk?Mår du bra?Har du ätit nått?Vad har du på dig?I morgon är det fredag!Ska du nått skoj i helgen?Orkar du svara på en massa frågor?
    Hej på dig!

*Klar med hemtentan?
    Svar: Ja

*Är lillen frisk?
    Svar: Nästan, men tackar som frågar.

*Mår du bra?
    Svar: Ja, tack!

*Har du ätit nått?
    Svar: Ja, frukost på morgon, middag runt 18-tiden (nada aptit igen)

*Vad har du på dig?
    Svar: Använd fantasin{#lang_emotions_dreamer}

*I morgon är det fredag! Ska du nått skoj i helgen?
    Svar: Japp, syrran hälsar på och vi ska åka till Norrköping och hälsa på kusin med sambo.

*Orkar du svara på en massa frågor?
    Svar: Yes

---------------------------------------------------------------------------------

Och nu, några frågor till dig:

*Hur mår du?

*Är du fortfarande i Örebro?

*Har du mycket kvar att plugga inför din tenta?

*Vad för kul ska du hitta på i helgen?

*Vad för gott har du ätit idag?

*Tycker du om plankstek?

*Var du jultomte i julas?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 23:17:47 följande:
    Dom är dumma, jag har inte svarat när folk har ringt på ett tag, sen svarade jag idag och då blir jag inte av med dom. Precis som att dom ska kompencera flera veckors tystnad med många timmars prat. Sen kan jag inte säga rakt ut att nu orkar jag inte prata mer utan man försöker lite försiktigt säga att nu ska jag nog gå och lägga mig. Sen ska dom säga godnatt och hej då en timme oxå.. Men nu har jag pratat färdigt, svarar inte om det ringer någon mer.
    "säga godnatt och hejdå en timme också" Men jag förstår dig, brukar själv hamna i en gravt asocial tillstånd lite då och då.

Men skönt att det är över nu
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:25:57 följande:
    Åh, kan ni inte hålla tummarna för mig, jag har ont i huvudet och fryser fast jag inte har feber och nu börjar det bubbla i magen... Jag ville ju bowla imorgon, de sade att jag fick följa med om ingen av oss blev sjuka Loppan mådde iallafall bra när han gick och lade sig!
    Oh no! Menar du att du känner en magsjuka på väg?

Håller tummarna att det inte blir så. Iallafall inte imorgon. *håller tummarna*
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-25 23:34:41 följande:
    Jepp, då kommer svaren här:*Hur mår du? Prima *Är du fortfarande i Örebro? Nej, kom hem för ett tag sedan.*Har du mycket kvar att plugga inför din tenta? Jaa... Har pluggat mycket, säkert dubbelt så mycket som inför förra. Förra ämnet var en barnlek jämfört med detta*Vad för kul ska du hitta på i helgen? Ooohh, det blir skridskoåkning gissar jag, och plugg, och kanske ett besök på söndagsskolan i kyrkan, tja jo ungefär så.*Vad för gott har du ätit idag? Hotellfrukost-extra large för jag hade gott om tid i morse, pluggade på hotellet i förmiddags. Och så blev det en Big Tasty m vatten utan pommes. Och så ca 100 g rena kolhydrater och lite protein. Och 3 stekta ägg m kaviarmackor. Och ytterligare mackor m mjölk. Och en påse caschewnötter. Bara 3-4 dagar kvar nu...*Tycker du om plankstek? Oh ja! Lite 80-tal men fortfarande lika gott *Var du jultomte i julas?Nej faktiskt inte, första julen att INTE vara tomte.Gött att du mår bra då, och lilleman på bättringsvägen. Hemtenta klart, härligt! Min fantasi talar om för mig att du har, nej, det behåller jag för mig själv
    Mycket att stå i alltså. Och mycket mat har du ätit även om det verkar som att det mesta var nyttigt (förutom Big Tastyn som egentligen är skitsamma eftersom livet är kort och lite kul måste man väl ha). Visste inte att plankstek var 80-tal faktiskt. Men vissa maträtter blir aldrig blasé, som plankstek som är så förbannat gott att jag vill gråta!

Så du brukade vara tomte varje gång förutom just sist? Vem var tomten den här gången?

Just ja, glömde fråga: Tränade du nåt när du var i Örebro?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:35:56 följande:
    Jag hoppas ju inte det så därför vill jag att ni håller tummarna för mig
    Förresten, har du bestämt dig vilka kläder du ska ha imorgon? Blir det kjolen eller nåt annat?
Svar på tråden Tråddödare forts....