Jagbyttenick skrev 2010-02-26 13:27:53 följande:
Tack för tumhållandet Jag behöver verkligen gå ut och ha roligt med mina kollegor, har blivit utskälld på mailen hela dagen för ett misstag jag gjort. Det är inte lätt när man bara har jobbat med området i mindre än ett år och det är helt nya arbetsuppgifter Men alla förutsätter att jag kan och vet allt, och framförallt att jag har fler timmar på mitt dygn än någon annan... Nää, inte ofta jag vantrivs, men den nye chefen som jag ska serva är en riktig dinosaurie som är van att bli servad av någon liten kontorsslav. Min egen närmaste chef tycker också att han är en pain in the ass, men det är ju den generationen av gubbar som är så jävla fast i femtiotalet.Han skällde ut mig för att vi hade slut på ohålat kopieringspapper och hade dessutom mage att gå till en av de andra cheferna och inhämta fler likasinnade åsikter. Då blir jag heligt förbannad, särskilt som pappret inte var mitt fel - och vilken jävla prioriteringsförmåga han har då?! Det är viktigare med ohålat papper än att jag blir färdig med materialet till anbudet jag ska skicka på måndag, eller hur?
Ohoh..det är SÅNA chefer som är farliga

Men vilken tur du har som har de andra som håller dig om ryggen. I sinom tid kommer denna chef att fatta hur läget ser ut

Håll ut!