Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:47:00 följande:
    Tack, jag hoppas det hjälper, inget har hänt ännu! Det är säkert bara psykologiskt, hypokondrikern som talar
    Det är Scratchys fel! Igår var han en hypokondriker och oroade sig över magsjuka så det verkar ha smittat av sig på dig så att du nu går omkring och tror en massa!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:49:59 följande:
    Vågar inte tänka på det idag, men eftersom jag ska jobba hemma imorgon på dagen så har jag gott om tid att bestämma mig
    Ok, skönt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-25 23:52:21 följande:
    Jepp, tränade på ett gym mitt inne i stan, nJoy Eftersom största killen var lite misstänksam så hade vi en helt annan, men han genomskådade det också...Plankstek och Flygande jakob, det är 80, början på 90 talet för mig. Alla gjorde det, alla restauranger hade det och vi åt det jämt!
    Aha, så det var tänkt att lura barnen men att det inte funkade ändå. OK, one down, two to go Eller har han avslöjat för småsyskonen också så att de nu heller inte tror på tomten mer?

Ok så det är så det ligger till i plankstekshistorian (hatar Flygande Jakob). Men vi i vår familj hade på den tiden lite fullt upp med att bekanta oss lite mer med det svenska samhället så det blev inga plankstek för mig förrän 1999-2000 nån gång
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:56:10 följande:
    Äsch, jag får smiska jungfrupojken vid ett senare tillfälle, behöver sova nu så jag orkar med vad än morgondagen har i beredskap!Puss och kram trådisar!
    Hhahah Sov gott och hoppas du mår strålande imorgon. Kram
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-25 23:56:12 följande:
    Nu måste jag sova, IGEN...!Godnatt på er
    Godnatt Mr. Sandman och sov så gott
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-26 00:02:15 följande:
    Fan.. nu vet jag saker igen som jag inte vill veta.. dumma skit!
    {#lang_emotions_undecided} Det lät ju inte bra...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-26 10:05:43 följande:
    God morgon! Vellan, hann du i tid?
    Godmorgon!

Självklart babe!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-26 10:25:04 följande:
    Härligt! Skönt att ha den biten över antar jag.. Ska du fira i helgen?
    Nej, man ska inte ta ut segern i förväg. Ska först se om jag får godkänt på det
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-26 10:29:03 följande:
    hej!sista dagen på lovet! har inte gjort ett endaste dugg av det jobbet jag hade med mig hem, men det har varit välbehövd ledighet!ska snart iväg och luncha med Maken, trevligt att kunna träffas på dagen! ni då? hur mås det, vad görs?
    Äh, du har fortfarande tid Trevligt att ni ska luncha!

Själv ska jag vila lite snart för att sen sätta igång med städning och sånt tråkigt
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-26 10:42:48 följande:
    ja, söndag! lämnade du in hemtentan imorse? då borde du ju göra roligare saker & fira!
    Ja, jag lämnade in den imorse Men jag ska inte fira än. Ska först vänta och se vad för betyg jag får.
Svar på tråden Tråddödare forts....