• Sedek

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-31 19:22:16 följande:
    hej förresten trådvänner! ont i huvudet och inte sugen på måndag.
    Hej F!

Måste bara, kan inte låta bli när det gäller dig...

Ställ dig själv några frågor. Varför jobbar du? Vad händer om du slutar jobba? Måste du flytta? Kan du shoppa på samma sätt? Vad händer om du bara skiter i jobbet denna veckan? Vad händer med dina karriärsplaner? Kommer ditt förhållande påverkas av att du slutar jobba?
    Ditt jobb är inte påtvingat, i slutändan är det ett val, du har valt att gå o jobba i morgon. Om man klarar att fråga sig fram till att det verkligen är ett val och inte ett tvång så brukar det bli lättare. Jag jobbar för att... osv!

Jag är obotlig, jag vet...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-31 19:28:17 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-82/m50396939.html Bara att konstatera...ALLT jag gör gör jag fel... Ger tamejfaan upp nu
    Shit, stackare. Tycker synd om dig. Ta inte åt dig! De läser mellan raderna och gör förhastade slutsattser och släpper ut nedtryckt bitterhet från andra händelser i deras liv genom att hitta på fel i trådar på FL.

Varma kramar
  • Sedek
    Midka skrev 2010-01-31 20:13:19 följande:
    Iranskt namn.... Jasmin? Gillade det skarpt när jag var 13 år. Maria? Gillar fortfarande. Det borde finnas något med Sh.... som är fint? På tal om persiska, finns ett ord som är : daman. Det betyder kjol eller lång, har jag rätt?
    Ska du byta namn?

Intressant, inte många som gör det i vuxen ålder!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-31 20:25:30 följande:
    Åhhh.. jag har gjort en sak idag som gjorde mig så extremt glad, det tråkiga är att jag inte kan berätta om det. Måste bara berätta att jag är så glad.. Jag är ett steg närmre den jag en gång var.
    Nice!

Men den sista meningen fattar jag inte...

Den? Nu tolkar jag fritt...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-31 20:26:21 följande:
    Måste bara fråga vad du jobbar med? Levnadscoatch?
    Om 20 år kanske...

Men jag är rätt påläst på området, en av mina hobbys
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-31 20:31:52 följande:
    Jag har inte varit mig själv på ett bra tag pga en massa omständigheter, men nu känner jag att jag börjar bli mig själv igen mer och mer..
    Musik i mina öron!

You go girl
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-31 20:34:40 följande:
    You'll be sorry...
    Du är bara avundsjuk!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-01-31 20:33:25 följande:
    Ok.. vill du levnadscoatcha mig?
    Självklart!

Men jag tar inte ansvar för konsekvenserna...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-31 20:34:40 följande:
    You'll be sorry...
    Du läste nog lite fel där förresten.
Svar på tråden Tråddödare forts....