Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-07 21:48:22 följande:
    Idag har jag satt mina snöiga fötter på jobbet. Klarade av att vara där i ca... 1 och en halv timme! Sen fick jag ta komp och åka och handla i lugn och ro. Lillen på dagis och jag fika med en kompis! Kors vilken jobbig dag det varit....
    var det alltså tänkt att du skulle jobba längre?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-07 21:48:02 följande:
    Äh, två tråd är borttagna sen jag visade mig på FL igen ;) Är inte på det humöret ikväll om inte en väldig idiotisk inlägg som får mig att tända till dyker upp.
    en av dom var dagismatstråden va?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-07 21:43:09 följande:
    Hej på er!! Betyg: Min klass var så väldigt duktiga (välartade, studiemotiverade från övre mellanskiktet...) så jag vet att de var fett irriterade att inte fler kunde få 5:or. Dock blev jag i jämförelse med dem, den som satt med överlägset flest 2:or. Jag och två killar. I en annan klass tror jag att jag skulle fått bättre betyg. Iof spelar det ingen roll eftersom kunskapen skulle vara lika dålig. Då handlade det inte om läraranas pedagogik utan om elvens (dvs min) förmåga att tillgodose sig kunskapen. Jag menar... Jag var ju trevlig så något annat än att jag var studietrött kunde det inte vara.... *drypande ironi* Idag har jag lärt mig att det finns fler studiemetoder än att bara veta vad som är viktigt till proven... Men jag ä int bitter, ja int!!
    men! självklart borde eleverna bara veta vad som var viktigt, precis som att jag som lärare bara ska... undervisa bättre! och effektivare!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-07 21:51:56 följande:
    Tackar ;)  Hur menar du?
    'presentera dig så vi lär känna dig!' tror jag hon menar.
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-07 21:58:12 följande:
    Skönt med någon som kan uttrycka sig lite bättre än jag kan och förstår vad jag skriver.
    ...eller som kan råka dumförklara folk med sina övertydliga förtydlingar!
    sorry guys! {#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-07 21:59:18 följande:
    Jaha, jag menade mest om jag ska berätta vilket land jag kommer ifrån eller vart jag bor men men. Jag fyller snart 30. Har varit gift i snart 8år, har två söta,underbara söner på 7&2. Kom hit till Sverige nångång på stenålder tillsammans med mina föräldrar från Iran. Ja, jag vet inte. Fråga ni om jag har glömt nåt. Ni får jättegärna berätta vilka ni är också.
    stenåldern minsann! hur var det då?
    nej, skämt åsido, ungefär hur gammal är du?
    vi i tråden varierar väl från 25 (Scratchy) till... Grizelda? *tittar sig omkring*
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-07 21:57:16 följande:
    Den här tråden dör aldrig.
    never!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-07 22:00:13 följande:
    Jag skulle jobbat 3 och en halv timme längre men tyckte det räckt som det var.
    ja, det tycker jag du gjorde rätt i!
    själv jobbade jag 8-16 och gjorde inget vettigt alls.
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-07 22:01:27 följande:
    31, västkusten, gift, 1 dotter snart 1 år, gravid och studerar.
    när är det du ska få nästa?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-07 22:07:25 följande:
    Mmm, jag gissar på att du är antingen "känd" eller lever under skyddad identitet eller något mitt emellan.
    det skulle förklara allt!
Svar på tråden Tråddödare forts....