Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-08 18:57:24 följande:
    Jag har varit så tankspridd idag, så jag steg av i fel busshållplats
    oj! bara en hållplats fel eller hamnade du helt galet?
  • Polly S

jag som ett fram mot att få lite egentid (ännu ett uttryck jag inte kände till innan FL), nu hade jag helst sett att Maken var hemma och kramade på mig.

nähä. *skakar på sig, inte minst mentalt*
    dags att rycka upp sig!
    vad ska ni hitta på i helgen?

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-08 19:02:06 följande:
    Är han på jobbet?
    nej, han är bortrest över helgen, kommer hem söndagkväll.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-08 19:00:15 följande:
    Vad hårt!! Jag kan bara säga att jag hoppas alla pusselbitar faller på plats snart så du finner din plats i allt det nya. Sänder dig en stor kram!!
    tack!
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-08 19:19:16 följande:
    Vi har besök i helgen så här blir inte mycket gjort. Ska försöka plugga som vanligt...
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-08 19:19:40 följande:
    Själv?
    imorrn ska jag till en kompis för att diskutera en bok vi läst.
    annars mest ta det lugnt.
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-08 19:34:08 följande:
    Okej.. jag kan ju inte relatera till din värld men det finns vissa likheter till min... Det jag gjort för att överleva är att hålla mig till "det är bättre att ge lite än att de aldrig får något", kanske inte till tröst.... En annan sak som hjälper mig nu när jag tycker att "alla" (inte riktigt sant men de flesta...) mina arb kamrater är puckon är att jag gett mig själv en tidsgräns att arbeta här och sen kommer jag att hitta något annat. Även om det inte är så kul att gå till jobbet varje dag så ser jag min tidsgräns och kan vila lite i att det inte är toppen just nu. Obs! Det jag nu relaterar till är en mycket bra grundsituation. För 2år sen var det mycket, mycket mörkare. Dock ska du ha koll på din mage och klumpen där. Även om det inte blir så mycket bättre att byta skola så får du ändå en inkörsperiod, mer erfarenhet och mer tid till konstruktiva saker än destruktiva... Var mycket vaksam på din mage!!! Kram, kram, kram!!!!!!
    många bra tips -ska kolla mer på dom när jag mår lite bättre och är mer mottaglig!
    tack!
  • Polly S

nu blir det ett glas vin till Midsomer Murders, med Valpen i knät. mys!

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 00:42:18 följande:
    Men jag antar att du har gjort det vid det här laget.
    nope, I'm still here!
Svar på tråden Tråddödare forts....