Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-14 00:15:59 följande:
    Det stora Blå, oklippt?nej, den har du säkert sett...purpurfärgen?tveksamt... antagligen sett..Robotar?Schrek?Ice age?De är riktigt bra.
    Åh, Purpurfärgen är en sån himla fin film!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-14 00:16:49 följande:
    Velour men gumman.....* Kramar om Velour och ger henne en nackmassage * Puss på dig aziz.Fiona: Ja, det får ni göra. Ni kan inboxa mig länken.
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 00:18:42 följande:
    Nähä, för min ville du inte ha pga att jag ville du skulle sluta vissla åt min ickeexisterande moral. Kräsen är vad du är!Men, om du vill, så kan jag kramas rätt så bra faktiskt...
    Jo, du har rätt. Sorry. Jag ser fram emot dina kramar
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 00:20:11 följande:
    Velour....vad jobbigt..kan du göra nåt för att pampra dig själv lite?
    Jag ser inte just nu vad jag kan göra..känns lite låst.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 00:24:40 följande:
    Hur kul ni än är måste jag lägga mig nu!Krma och godnatt på er alla!!!!En extra till Velan!
    Puss på dig babe!

Godnatt och sov gott!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-14 00:38:04 följande:
    Velour:Puss & Kram aziz. Hoppas du mår bättre snart.
    Åh, tack! Vad vackra! Puss på dig min fina
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-14 00:38:16 följande:
    Trött som en gnu efter en hård dag på savannen nu Sköt om er så hörs vi sen! Trådkram!!!
    Godnatt och sov så gott. Tack för allt

Kram!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-14 00:40:30 följande:
    Min son ligger i soffan, kämpar för fullt för att inte somna, vågar inte ens klä av sig för han tror inte att han ska somna om han har kläderna på sig.. Har försökt sitt med honom lite för att få honom att somna men det går inte, så nu kryper vi ner i sängen, ungen måste sova.Fattar bara inte vad det är som har bidragit till detta, han kom hem från pappa i trosdags, sen dess har han inte vågat sova själv och det får inte vara mörkt. Jag orkar snart inte mer, allt bara går på fel håll känns det som, när ska det vända och börja bli bättre.. när?*går och sover med min son*
    *kramar dig hårt* Snart så, min vän!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-14 00:45:01 följande:
    Tulpaner är alltid vackra.
    Och rosor likaså!{#lang_emotions_heart}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-14 00:50:10 följande:
    En av mina älsklingsblommor. Dags för mig och logga ut. Lillen sover som en stock men det är dags och byta blöja innan det läcker. Önskar alla GONATT & SOV GOTT. Puss & Kram.
    Vilken fin blomma! Har aldrig sett den förut

Godnatt och sov så gott. Puss och kram!!
Svar på tråden Tråddödare forts....