Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-03-14 20:14:20 följande:
    överger er ett tag, men ses sen!
    C U!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 20:17:29 följande:
    Jaha! Men inte roliga nu då...   
    Hahah, hur visste jag att jag till slut skulle få den kommentaren?

Men jag skrev väl vidare att det som är kvar av er allra första tråd är att ni fortfarande är gulliga{#lang_emotions_flower}
  • Velour

Hoppsan, menar roliga...fast det skrev jag inte.

• Velour
    Midka skrev 2010-03-14 20:23:36 följande:
    Om gullig är det jag får nöja mig med så..... *gubbe som räcker ut tungan*
    Neej, ni ÄR roliga!!! Jag spann bara vidare på Fias inlägg om att vara gullig och så...*försöker fjäska mig tillbaka till ett gillande*
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 20:34:09 följande:
    Jag hade 21 inlägg i den tråden.... Inte så mycket att jag svimmar precis...
    Ja, det var ju nästan att jag trodde att det var jag som var TS Så många inlägg som jag hade skrivit.

Varför var du inte lika aktiv där som här?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 20:38:47 följande:
    (Jag äär rolig! Jag äär rolig!)Jaaa (tveksamt), okaaay då om du fjäskar lite så är det bra då...(nynnar vidare.... jag äär rolig.....)

{#lang_emotions_flower}

• Velour
    Midka skrev 2010-03-14 20:41:29 följande:
    Ny, osäker på hur jag skulle formulera mig, om de (ni) skulle uppfatta vad jag menar eller bara se mig som ett pucko... Tja, du vet... det gamla vanliga...
    Jaså, nu blev jag osäker..Var du inte med i första tråden?
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 20:43:27 följande:
    Midka och Velour, jag hoppas att ni inte tycker att jag är otrevlig. Jag blev bara lite uppeldad för att jag tyckte det var en viktig sak jag ville säga.
    Men vännen!! Kram{#lang_emotions_nalle} Det är bra att du blir lite uppeldad. Då slipper jag frysa
Svar på tråden Tråddödare forts....